۰
plusresetminus
تاریخ انتشارشنبه ۲۱ آبان ۱۴۰۱ - ۱۱:۳۰
کد مطلب : ۵۲۰۶۲
در 6 ماهه ابتدایی سال 1401 صورت گرفت

رشد 40 درصدی سرمایه‌گذاری در چهارمحال و بختیاری

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت چهارمحال و بختیاری گفت: در 6 ماهه ابتدایی امسال با سرمایه‌گذاری جدید بیش از 6 هزار میلیارد تومان نسبت به مدت مشابه سال گذشته، حدود 40 درصد رشد سرمایه‌گذاری در استان محقق شده است.
رشد 40 درصدی سرمایه‌گذاری در چهارمحال و بختیاری
سجاد رستمی رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت چهارمحال و بختیاری در گفت‌وگو با جهانبین نیوز؛ اظهار کرد: در 6 ماهه ابتدایی امسال با سرمایه‌گذاری جدید بیش از 6 هزار میلیارد تومان نسبت به مدت مشابه سال گذشته، حدود 40 درصد رشد سرمایه‌گذاری در استان محقق شده است.
 
وی افزود: وزارت صنعت، معدن و تجارت به جهت پویایی و چابک سازی خدمات‌دهی به مراجعین و همچنین حذف رانت، سامانه‌های پیشین را ارتقا داد و سامانه‌های جدیدی را نیز راه‌اندازی کرد.
 
رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت چهارمحال و بختیاری ادامه داد: با راه‌اندازی و ارتقا سامانه‌های مذکور مشکلاتی برای خدمات‌دهی ایجاد شد، لذا تصمیم گرفته شد برای ارائه خدمات بهتر و اینکه صدور جواز تاسیس در استان متوقف نشود، استعلامات مربوط به مجوزها به صورت دستی انجام شود.
 
رستمی عنوان کرد: متقاضیان می‌توانند به خانه صنعت و معدن و همچنین سازمان صنعت، معدن و تجارت چهارمحال و بختیاری مراجعه کنند و اقدام به دریافت جواز تاسیس کنند.
 
انتهای پیام/1031ج
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

شنبه ۲۱ آبان ۱۴۰۱

ساعت:

۱۱:۳۷:۱۰

12 Nov 2022