۰
plusresetminus
خطیب نماز جمعه شهرکرد گفت:دشمن به دنبال ایجاد یاس در بین مردم است ، کار دشمن بزرگ جلوه دادن مسائل است،امیدبخشی در جامعه مهم است،حقایق باید گفته شوند تا جلوی وارونه‌سازی دشمن گرفته شود
دشمن به دنبال  ایجاد یاس در  بین مردم است/امیدبخشی در جامعه مهم است، حقایق باید گفته شوند تا جلوی وارونه‌سازی دشمن گرفته شود
به گزارش جهانبین نیوز، حجت‌الاسلام والمسلمین محمدعلی نکونام امروز در خطبه‌های نماز جمعه شهرکرد، اظهار داشت: دشمن به دنبال  ایجاد یاس در  بین مردم است ، کار دشمن بزرگ جلوه دادن مسائل است و می‌خواهد از هر سوژه‌ای برای وارونه‌سازی بهره گیرد تا ذهن جامعه را مشوش کند و مردم را بترساند، که باید نترسیم و همیشه آدم‌هایی باشند تا به مردم امید بخشند.
 
وی با بیان اینکه نباید در برابر دشمن کوتاه آمد، گفت: امیدبخشی در جامعه مهم است،باید از حقایقی همچون نظام مستحکم، دانش‌ها و ... در کشور صحبت کرد.

امام جمعه شهرکرد با اشاره به گزافه‌گویی‌های دشمنان، مطرح کرد: با اغتشاش چند نفر، دشمن می‌خواهد بریدن مردم از نظام را جلوه دهد در حالی که اینطور نیست، در 13 آبان بخشی از مردم در صحنه آمدند در حالی که همه هواداران نظام جمهوری اسلامی هم نیامده بودند، دشمن از این جمعیت عظیم شگفت زده شد و ترسید.

نماینده ولی فقیه در استان چهارمحال و بختیاری با اشاره به قدرت بالای دفاعی کشور، بیان داشت: چند روز اخیر موشکی تولید شد که شاید ده‌ها سال دیگر دشمنان نتوانند به این فناوری برسند. دشمن این‌ها را نمی‌گوید و می‌خواهد وارونه‌سازی کند که نباید مرعوب دشمن شد و باید واقعیات را مطرح کرد.

نکونام با خطاب به جوانانی که این روزها تحت تاثیر فضاهای مجازی قرار گرفتند، تصریح کرد: اقدامات شرورانه دشمنان چیزی جز تاراج فرهنگ و غارت منابع و ذلت ملت چیزی در پی نداشته و نخواهد داشت، دشمنانی که با پرچم‌های گوناگون به دنبال تجزیه کشور هستند و تحت حمایت همه جانبه مستکبرین هستند که همه عقب ماندگی کشور بخاطر آن‌ها است.

امام جمعه شهرکرد در پایان افزود: شما جوانان فرزندان این کشور هستید و برادرانی و خواهرانی دارید که برای سربلندی این کشور مجاهدانه تلاش کردند، ایران راه تعالی خود را پیدا کرده است که این‌ها زحمات خواهران و برادران شما است، مبادا کارهای هیجانی و احساسی شما جوانان زحمات مجاهدانه برادران و خواهران شما را کمرنگ کند.

انتهای پیام/1027ج
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

جمعه ۲۰ آبان ۱۴۰۱

ساعت:

۱۴:۵۴:۳۲

11 Nov 2022