۰
plusresetminus
تاریخ انتشارچهارشنبه ۱۸ آبان ۱۴۰۱ - ۱۲:۳۳
کد مطلب : ۵۲۰۴۱

شهرداری در خط مقدم ارائه خدمات به مردم است

شهردار شهرکرد گفت: شهرداری با بیش از 400 وظیفه در خط مقدم ارائه خدمات به مردم قرار دارد.
شهرداری در خط مقدم ارائه خدمات به مردم است
به گزارش جهانبین نیوز ؛ محمدحسین واحدیان در دیدار با نماینده ولی فقیه در استان ضمن تشکر از اعتماد اعضای شورای اسلامی و انتخابشان به عنوان شهردار اظهارداشت: برای شهرداری‌ها بیش از 400 وظیفه پیش‌بینی شده است که به نوعی شهرداری در خط مقدم ارائه خدمات به مردم قرار دارد و در راستای همین امر حدود 2 دو دهه است که شهرداری از یک نهاد خدماتی به یک نهاد اجتماعی مطرح شده است.

وی با اشاره به شکاف ایجاد شده بین مردم و مدیریت شهری افزود: پاسخگویی به مطالبات مردم و ریشه‌یابی و آسیب‌شناسی مشکلات شهر می‌تواند شکاف ایجاد شده بین مردم و مدیریت شهری را کاهش دهد و برای تکمیل پروژه‌ها تصمیم قطعی اتخاذ و اجرایی شود.

 شهردار شهرکرد بیان کرد: مردم زمانی که ببینند تصمیمات به مرحله اجرا رسیده‌اند و شورا و شهرداری برای توسعه و آبادانی شهر موارد لازم را پیگیری می‌کنند، منجر به ایجاد اعتماد عمومی می‌شود.

واحدیان اعتمادسازی بین مردم و جلب رضایت آن‌ها را از اولویت‌های کاری خود دانست و خاطرنشان کرد: همزمان با اجرای برنامه و پروژه‌ها باید اعتماد مردم را به مدیریت شهری باز گردانیم که استفاده از ظرفیت آن‌ها در امور شهری به ویژه تدوین بودجه می‌تواند یکی از راهکارهای جلب رضایت مردم و اعتماد آن‌ها باشد.

وی ادامه داد: توزیع عادلانه خدمات و امکانات و ایجاد حس تعلق مردم به شهر، شنیدن مطالبات مردمی نیز می‌تواند از دیگر راهکارهای جلب اعتماد مردمی باشد.

انتهای پیام/1020ج
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

چهارشنبه ۱۸ آبان ۱۴۰۱

ساعت:

۱۲:۳۷:۲۲

9 Nov 2022