۰
plusresetminus
تاریخ انتشاردوشنبه ۱۶ آبان ۱۴۰۱ - ۱۳:۵۵
کد مطلب : ۵۲۰۳۱
کارشناس مطبوعات و رسانه:

ما در میدان فضای مجازی دچار یک عقب ماندگی جدی هستیم/دستاورد های نظام جمهوری اسلامی ایران نادیده گرفته شده است

حسین شمسیان گفت: در زمان دفاع مقدس همه جای ایران رفتند و جنگیدند اما الان در جنگ نرم رسانه ای و در فضای مجازی ما دچار یک عقب ماندگی جدی هستیم.
ما در میدان فضای مجازی دچار یک عقب ماندگی جدی هستیم/دستاورد های نظام جمهوری اسلامی ایران نادیده گرفته شده است
به گزارش جهانبین نیوز؛ حسین شمسیان کارشناس مطبوعات و رسانه کشور پیش از ظهر امروز در نشست تخصصی بررسی اتفاقات اخیر با موضوع رسانه انقلاب، چالش ها و امید ها با اصحاب رسانه چهارمحال و بختیاری اظهار کرد: خداوند عهد گرفته است که ما روشنگری کنیم، آنهایی که عهد پشت سر گذاشته اند و قرار خود را نادیده گرفته اند، این ها بدترین عهد را در پیش گرفته اند، فکر فردا نبوده اند و تبیین نکردند، امروز را می بینند.

وی با اشاره به اینکه رسانه ها باید بتوانند به خوبی رسالت خود را انجام دهند تصریح کرد: رسانه ها و مطبوعات باید بتوانند روشنگری کنند و برای مردم حق را از باطل جدا کنند.

شمسیان با بیان اینکه در زمان دفاع مقدس از همه جای ایران رفتند و جنگیدند گفت: الان جنگ از سخت به نرم تبدیل شده و ما در میدان فضای مجازی دچار یک عقب ماندگی جدی هستیم.

وی با اشاره به اینکه زحمت دشمن در فضای مجازی دو خروجی داشت تصریح کرد: دشمن در خروجی برنامه خود این را القا کرد که  ایران دیگر درست نخواهد شد او از یک طرف نا امیدی مطلق را در بین مردم ایجاد کرد و  از یک طرف گفت هرجایی بهتر از ایران است، تمام ثروتمندان در کشور های خارجی از جمله امارت و روسیه و ... زندگی می کنند و تمام ثروت خود را می برند تا در جایی دیگر زندگی کنند.

کارشناس مطبوعات و رسانه خاطرنشان کرد: در سایه برخی رسانه ها  همه دستاورد های انقلاب اسلامی فراموش شد، کوچکترین نقاط مطرح شد که همه احساس کردیم جمهوری اسلامی کاری نکرده است.

وی عنوان کرد: این روند از روز اول با ما بوده و به گفته امام هر نهضتی هیاهو دارد، باید برای دستاورد های انقلاب هیاهو کنیم.

شمسیان گفت: اگر ما با منطق دو دو تا چهارتا بخواهیم جلو برویم پیامبر(ص) و امام حسین (ع) شکست خورده است اما در منطق الهی این مصداق فرق می کند.

وی افزود: زندگی نامه پیامبر(ص)، ائمه اطهار(ع) و شهدا برای درس به ما است، جایگاه امروز از اهمیت بالایی برخوردار و رسانه خیلی مهم است، در زمان بعد از انقلاب حمله ناو آمریکایی در خلیج فارس 430 خبرنگار در عرشه این رزم ناو ها بود، آمریکا با این کار می خواهد هیمنه اتفاقات در آن ناو را برای همه دنیا بازخورد دهد.

حسین شمسیان تصریح کرد: در تمام دنیا، کشور ایران برد صدا دارد و در تمام اتفاقات کشور از گرانی ها تا مشکلات مختلف برد رسانه ای دارند، تمامی تحریم های رسانه ای ما خیلی جدی هستند ، اینها یعنی دشمنان از همین یکذره کار رسانه ای ما هم واکنش دارند و می ترسند.

وی با اشاره به اینکه دستاورد های نظام جمهوری اسلامی ایران نادیده گرفته شده است گفت: در همه سالها جریاناتی ایجاد شد مثل عدالت خواهان، آرمان ها و رسانه و... ایجاد شد و مشکلات آسان نمایی شدند، این آفت عجیبی است و درک ماشینی به اسم حکومت اسلامی و اهمیت موضوعی به اسم انقلاب اسلامی بسیار مهم است.

انتهای پیام/1030ج
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

دوشنبه ۱۶ آبان ۱۴۰۱

ساعت:

۱۴:۰۰:۳۱

7 Nov 2022