۰
plusresetminus
تاریخ انتشاريکشنبه ۱۵ آبان ۱۴۰۱ - ۱۳:۳۰
کد مطلب : ۵۲۰۲۷
شهردار شهرکرد؛

امورات شهری با کمترین سرمایه و بیشترین بهره برداری محقق می شود

محمدحسین واحدیان، شهردار شهرکرد گفت: لاوه بر مسائل سخت‌افزاری مسائل نرم‌افزاری نیز مهم هستند چراکه شهر یک موجود زنده است و روح آن نیاز به جلا دارد و این امر به کمک مردم محقق می‌شود.
امورات شهری با کمترین سرمایه و بیشترین بهره برداری محقق می شود
به گزارش جهانبین نیوز؛ محمدحسین واحدیان، شهردار شهرکرد در مراسم تودیع و معارفه شهرداری شهرکرد با اشاره به اینکه  با توسعه روزافزون جمعیت در شهرها درخواست‌های شهروندان نیز متفاوت شده اظهار کرد: علاوه بر درخواست سخت‌افزاری درخواست نرم‌افزاری نیز اضافه شده است.

وی با بیان اینکه تا کنون جلسات متعددی در خصوص مشکلات شهرکرد برگزار شده است تصریح کرد: این دغدغه‌ها در حوزه سخت‌افزاری در شهرکرد ضمن مطالعات و برنامه‌های منسجم به تعامل و هم‌افزایی دستگاه‌ها نیاز دارد.

واحدیان خاطر نشان کرد: علاوه بر مسائل سخت‌افزاری مسائل نرم‌افزاری نیز مهم هستند چراکه شهر یک موجود زنده است و روح آن نیاز به جلا دارد و این امر به کمک مردم محقق می‌شود.

وی با اشاره به اینکه آموزش شهروندان سبب حس تعلق می‌شود  گفت:  با این امر مشارکت مردمی رقم می‌خورد و امورات شهری با کمترین سرمایه و بیشترین بهره‌برداری محقق می‌شوند.

شهردار شهرکرد همچنین اصحاب رسانه را  پل ارتباطی میان مردم و مدیران دانست و اذعان داشت:  در بسیاری از شهرها به علت عدم رعایت اصول شهروندی ارتباط میان مدیران و شهروندان ضعیف است که ما در این شهر برای ادامه مسیر خدمت‌رسانی به کمک اصحاب رسانه نیازمندیم.
 
انتهای پیام/1020ج
 
 
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

يکشنبه ۱۵ آبان ۱۴۰۱

ساعت:

۱۳:۳۳:۳۴

6 Nov 2022