۰
plusresetminus
تاریخ انتشاريکشنبه ۱۵ آبان ۱۴۰۱ - ۰۹:۴۹
کد مطلب : ۵۲۰۲۱
مدیرکل هواشناسی چهارمحال و بختیاری:

شهرکرد باز هم سردترین نقطه در کشور شد/ آغاز فعالیت یک سامانه بارشی در استان از جمعه

مدیرکل هواشناسی چهارمحال و بختیاری گفت: امروز باز هم شاهد کاهش دما در سطح استان بودیم و بلداجی با پنج درجه سانتی‌گراد زیر صفر سردترین ایستگاه استان و شهرکرد با کمینه دمای سه درجه سانتی‎‌گراد زیر صفر سردترین مرکز استان در کشور شد.
شهرکرد باز هم سردترین نقطه در کشور شد/ آغاز فعالیت یک سامانه بارشی در استان از جمعه
مهران چراغ‌‌پور مدیرکل هواشناسی چهارمحال و بختیاری در گفت‌وگو با جهانبین نیوز؛ اظهار کرد: امروز باز هم شاهد کاهش دما در سطح استان بودیم و بلداجی با پنج درجه سانتی‌گراد زیر صفر سردترین ایستگاه استان و شهرکرد با کمینه دمای سه درجه سانتی‎‌گراد زیر صفر سردترین مرکز استان در کشور شد.
 
وی با بیان اینکه روند کاهش دما را برای فردا هم داریم تصریح کرد: برای امروز و فردا جوی نسبتا پایدار برای این استان پیش‌بینی می‌شود و آسمان صاف تا کمی ابری گاهی همراه با وزش باد خواهد بود.
 
چراغ‌پور یادآور شد: از روز سه‌شنبه و چهارشنبه ناپایداری‌هایی به‌صورت افزایش ابر، افزایش سرعت وزش باد و افزایش احتمال بارش‌ها در سطح استان خصوصا ارتفاعات غرب و شمال غرب دور از انتظار نیست.
 
مدیرکل هواشناسی اضافه کرد: برای پنجشنبه پدیده‌ای پیش‌بینی نمی‌شود و جوی نسبتا پایدار را شاهد هستیم اما از روز جمعه و اوایل هفته آینده یک سامانه بارشی جدید استان را تحت تاثیر قرار می‌دهد که انتظار می‌رود در اکثر نواحی استان شاهد رگبار باران و در ارتفاعات بارش برف باشیم.
 
وی افزود: با وجود ناپایداری‌های روز سه‌شنبه افزایش نسبی دما را برای استان شاهدیم و کاهش دمای امروز و فردا در کمینه دماها رخ می‌دهد و در طی روز افزایش نسبی دما را هم شاهد خواهیم بود.
 
انتهای پیام/1026ج
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

يکشنبه ۱۵ آبان ۱۴۰۱

ساعت:

۰۹:۵۲:۵۱

6 Nov 2022