۰
plusresetminus
تاریخ انتشارجمعه ۱۳ آبان ۱۴۰۱ - ۱۲:۳۳
کد مطلب : ۵۲۰۰۶
نایب رئیس کمیسیون تلفیق مجلس شورای اسلامی؛

رژیم آمریکا از ایران مستقل و قوی هراس دارد/جمهوری اسلامی درختی تنومند که روز به روز مقتدر تر می شود

ابراهیم عزیزی نایب رئیس کمیسیون تلفیق مجلس شورای اسلامی گفت: رژیم آمریکا از ایران مستقل با ثبات دارای الگو تمدنی اسلامی ،علوی از ایران قوی با فکر الهی که نتیجه آن اضمحلال غرب است بیم و وحشت دارد.
رژیم آمریکا از ایران مستقل و قوی هراس دارد/جمهوری اسلامی درختی تنومند که روز به روز مقتدر تر می شود
به گزارش جهانبین نیوز ؛ ابراهیم عزیزی نایب رئیس کمیسیون تلفیق مجلس شورای اسلامی در مراسم 13 آبان ماه در شهرکرد اظهار کرد: جمهوری اسلامی ایران با رای مردم و معارف الهی الگو جدید حکم رانی نه شرقی نه غربی را پایه گذاری کرد.

وی تصریح کرد: ولی فقیه پرچم دار توحید و عدالت ، دعوت کننده به بندگی خدا، پیروی از فرامین الهی و عشق 14 معصوم است اما طاغوتیان، فرعونیان و استکبار جهانی دعوت کنندگان به خودشان هستند.

عزیزی با اشاره به اینکه آمریکا شیطان بزرگ  است بیان داشت: قتل و غارت، نژاد پرستی، به کار گیری سلاح هسته ای ، کودتا ها، خون بار ترین جنگ ها، حمله و جنایت علیه ملت ها و .. از جنایت های آمریکا خون آشام نسل کش و غارت گر است .
وی  با بیان اینکه جنایت های آمریکا علیه ملت ایران بیشمار است عنوان کرد:  کوتادی 28 مرداد، حمایت از منافقان خبیث کوردل در شهادت مردم، حمایت از جنایت های جنگی صدام، توطئه طبس، حمله موشکی به هواپیمای مسافر بری در خلیج فارس، کشف میلاردها دلار اموال ایران ، حمایت از اغتشاشگران، شهادت سردار ایرانی و .. از جمله جنایت های این کشور است.

وی با تاکید بر اینکه سرویس های جاسوسی دنیا در غالب سازماندهی اراذل و اوباش در اغتشاشات اخیر حضور پیدا کردند و در ایران اسلامی با دروغ سازی و دروغ پروری مرتکب جنایت های بزرگی علیه مسجد، قرآن، پرچم ایران، ارزش ها و ... شدند خاطر نشان کرد: مردم ایران انتقام سختی از این جنایتکاران خواهند گرفت.

عزیزی با اذعان بر اینکه جنایت ها در شاهچراغ فراموش نشده است گفت:  رژیم آمریکا  از ایران مستقل با ثبات دارای الگو تمدنی اسلامی علوی از ایران قوی با فکر الهی که نتیجه آن اضمحلال غرب است بیم و وحشت دارد.

وی تاکید کرد: آمریکا خون آشام و رژیم غاصب کودک کش صهیونیستی نابود می شود، این سنت الهی است و آینده از آن ایران و ایرانی خواهد بود.

عزیزی تشریح کرد: ایران با منابع متعدد خدادادی، هوش و استعداد مردمانش، منطق قرانی موقعیت ریز جغرافیایی با پیشرفت های علمی چشمگیر است با قدرت و بنیه دفاعی بی نظیرش پرچم دار برابری و برادری است و روزی قدرت اسیا خواهد بود .

وی بیان داشت: در قوانین جمهوری اسلامی ایران حمایت از خانواده و زنان آمده است، امسال با افزایش حقوق کارکنان و رتبه بندی معلمان، ایجاد شغل و دیگر خدمات، آینده روشنی برای کشور متصور است.

عزیزی در پایان با اشاره به اینکه ملت ایران همیشه با صبر و شکیبایی، دشمن شناسی و دشمن ستیزی و ... در حال مبارزه برای حق و حقیقت و شکست استکبارگران است گفت: ایران قوی کوه استوار و درخت تنومند است که روز به روز مقتدر تر می شود.

انتهای پیام/1031ج
 
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

جمعه ۱۳ آبان ۱۴۰۱

ساعت:

۱۳:۴۷:۴۰

4 Nov 2022