۰
plusresetminus
تاریخ انتشارپنجشنبه ۱۲ آبان ۱۴۰۱ - ۱۱:۲۰
کد مطلب : ۵۱۹۹۶
بیانیه سپاه قمربنی هاشم (ع) چهارمحال و بختیاری:

سیزدهم آبان یادآور شکست های متعدد استکبار جهانی مقابل ملت بزرگ ایران است

سپاه حضرت قمربنی هاشم (ع) با صدور بیانیه به مناسبت 13 آبان از آحاد مردم ولایتمداراستان چهارمحال و بختیاری برای حضور در راهپیمایی دشمن شکن روز ملی مبارزه با استکبار جهانی دعوت کرد.
سیزدهم آبان یادآور شکست های متعدد استکبار جهانی مقابل ملت بزرگ ایران است
به گزارش جهانبین نیوز؛ متن بیانیه سپاه حضرت قمربنی هاشم (ع) به مناسبت 13 آبان به شرح ذیل است:
سیزدهم آبان یک روز تاریخی است؛ هم تاریخی است، هم تجربه‌آموز است.
(امام خامنه ای«مدظله العالی»)

13 آبان یادآور ایستادگی ملت بزرگ ایران اسلامی مقابل زیاده خواهی دشمنان و در رأس آنها شیطان بزرگ آمریکای جنایتکار است که از هیچ تلاشی علیه مردم و کشور و نظام ما فروگذار نکرده و انواع توطئه و فتنه های بزرگ همچون کودتا، جنگ تحمیلی، تحریم ظالمانه، تهدید، اغتشاش و ... را آزموده؛ اما  هربار به سد مستحکم بصیرت و هوشیاری ایرانیان قهرمان برخورد کرده و چهره فریبنده اش با ادعاهای دروغین حقوق بشری و دفاع از آزادی و مردم، بیش از پیش رسوا شده است.

13 آبان یادآور شکست های متعدد استکبار جهانی مقابل ملت بزرگ ایران است و امسال هم به حول و قوه الهی و عنایات حضرت ولی عصر (عج)  برگ زرين دیگری از جلوه های استکبارستيزی و انزجار از استکبار جهانی با حضور پرشور آحاد مردم بویژه دانش آموزان و دانشجویان در لبیک به رهنمودهای امام خامنه ای عزیز(مدظله العالی) در تاريخ کشور ثبت می شود.

ما پاسداران و بسیجیان سپاه حضرت قمربنی هاشم (ع) در آستانه یوم الله 13 آبان، یاد و خاطره دانش آموزان و دانشجویان شهید پیرو خط امام(ره) را گرامی می داریم و ضمن محکوم کردن اغتشاشات اخیر در کشور و درخواست از مسئولان قضایی برای برخورد قاطع و بازدارنده با عاملان، آمران و زمینه سازان این اقدامات که مخل نظم و امنیت جامعه شدند،  از آحاد مردم ولایتمدار استان چهارمحال و بختیاری برای حضور در راهپیمایی دشمن شکن روز ملی مبارزه با استکبار جهانی دعوت می کنیم.

لازم به ذکر است؛ رده های مختلف سپاه و بسیج استان چهارمحال و بختیاری از جمله؛ تیپ 44 قمربنی هاشم (ع)، سپاه نواحی شهرستان های شهرکرد، بروجن، لردگان، فارسان، اردل، کیار، بن، سامان و کوهرنگ؛ سازمان های بسیج اساتید، حقوقدانان، جامعه پزشکی، ورزشکاران، طلاب و روحانیون، مساجد و محلات، اصناف و بازاریان، جامعه زنان، کارمندان، کارگری و کارخانجات، رسانه، مداحان  و هیئات مذهبی، دانش آموزی، فرهنگیان، مهندسین صنعت و کشاورزی و عمران، هنرمندان، دانشجویی، سازندگی، باشگاه خبرنگاران افتخاری بسیج و دبیرخانه اقشار  تخصصی بسیج استان با صدور اطلاعیه و بیانیه های جداگانه، فرارسیدن یوم الله 13 آبان و روز ملی مبارزه با استکبار جهانی را گرامی داشتند و از آحاد مردم ولایتمدار استان برای حضور در راهپیمایی باشکوه این روز در سراسر استان دعوت کردند.

سازمان بسیج دانش آموزی سپاه قمر بنی هاشم (ع) استان چهارمحال و بختیاری نیز بطور جداگانه به مناسبت بزرگداشت 13 آبان روز ملی مبارزه با استکبار جهانی صادر کرد که متن بیانیه به شرح ذیل است:

بسم الله الرحمن الرحیم
روز 13آبان روز یاد آوری حماسه ی بزرگ مردان و زنانی است که با عشق و ارادت به حضرت امام خمینی (ره) و انقلاب اسلامی ندای استکبار ستیزی را با تمام وجود فریاد زدند.

امروز نسل انقلابی، پویا، آگاه و جوان ایران اسلامی با شور و اقتدار بیشتر و با توکل و امید به آینده بهتر در راستای تداوم انقلاب اسلامی، این میراث گرانبهای امام راحل (ره) در راه حفظ ارزشهای انقلاب یکپارچه و یک صدا علیه استکبار ایستاده اند.

امروز دانش آموزان بسیجی از پیشقدم ترین قشرها هستند و به لطف خداوند امروز جوانان در میدانهای سیاسی، اقتصادی، علمی و فناوری حضوری پر نشاط  و تاثیر گذار و  همراه با بصیرت دارند.
 امروز جوانان موتور محرکه بیانیه گام دوم انقلاب می باشند که این روند در آینده ای نزدیک زمینه ساز ایجاد تمدن نوین اسلامی خواهند بود .

 امروز ما دانش آموزان بسیجی مجمع علوی و فاطمی و همه  نوجوانان دهه هشتادی که عزم فتح قله های رفیع و تحقق اهداف انقلاب اسلامی را داریم، ضرورت جهاد تبیین را بیش از پیش درک کرده ایم و بابصیرت دینی و انقلابی خود این بار نیز نقشه های دشمنان را نقش برآب خواهیم کرد.

ما دانش آموزان بسیجی:
عهد می بندیم با خدای خود تا در گرفتن انتقام  خون شهیدان عزیز از دشمنان این سرزمین و این مردم لحظه ای از پا ننشینیم  و به حرمت خون شهدای شاه‌چراغ پشت این انقلاب خواهیم ماند و اجازه نخواهیم داد هیچ بیگانه‌ای در امور کشور دخالت کنند.

عهد می بندیم تاپای جان بر سر عهد و پیمان با رهبر عزیزمان بمانیم  و با حفظ ارزشهای دینی و رعایت حریم عفاف و حجاب در جامعه پای آرمانهای نظام مقدس جمهوری اسلامی بایستیم.

عهد می بندیم  و برای تحقق این هدف تا آخرین قطره خونمان پشت سر رهبرمان حرکت می کنیم و در این راه خستگی و سختی را برخود هموار کرده و ازپای نایستیم زیرا:

ما ملت امام حسینیم
ما دانش آموزان مجمع علویون و فاطمیون استان چهارمحال وبختیاری ضمن اعلام برائت از اقدامات اخیر مخلان امنیت و آسایش مردم، خواستار برخورد جدی و بازدارنده دستگاه قضایی با برهم زنندگان امنیت کشور و محرکین داخلی و خارجی و برخی سیاسیون بی بصیرت و سلبریتی های خود فروخته که از سرمایه های نظام اندوخته اند و امروز به جان و مال این مردم طمع کرده اند هستیم.

والسلام علیکم و رحمه الله برکاته.
مجمع علویون و فاطمیون سازمان بسیج دانش آموزی استان چهارمحال وبختیاری
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

پنجشنبه ۱۲ آبان ۱۴۰۱

ساعت:

۱۱:۲۲:۴۳

3 Nov 2022