۰
plusresetminus
تاریخ انتشارسه شنبه ۱۰ آبان ۱۴۰۱ - ۰۹:۳۷
کد مطلب : ۵۱۹۷۸
رئيس شوراي هماهنگي تبليغات اسلامي شهرستان اردل:

راهپيمايي 13 آبان در 10 نقطه شهرستان اردل برگزار مي‌شود

حسين بابادي گفت:راهپيمايي 13 آبان در 10 نقطه شهري و روستايي شهرستان اردل با حضور پرشور و دشمن‌شکن مردم و دانش‌آموزان برگزار مي‌شود.
راهپيمايي 13 آبان در 10 نقطه شهرستان اردل برگزار مي‌شود
حسين بابادي رئيس شوراي هماهنگي تبليغات اسلامي شهرستان اردل در گفت و گو با خبر نگار جهانبین نیوز  با بيان اين خبر اظهارداشت:يوم‌الله 13 آبان سالروز تسخير لانه جاسوسي به دست دانشجويان پيرو خط امام است که به فرمان امام خميني‌(ره) ‌روز مبارزه با استکبار جهاني و همچنين روز دانش‎آموز نام گرفت.

بابادي ادامه داد: روزي که شهيد دانش‌آموز حسين فهميده با ايمان و اعتقاد راسخ خود توانست با نثار جانش درخت تنومند نظام مقدس جمهوري اسلامي را آبياري کند.
 
وي گفت: 13 آبان روز دانش‌آموز و روز ملي مبارزه با استکبار جهاني است و فقط مختص دانش‌آموزان و دانشجويان نيست بلکه همه بايد در اين راهپيمايي حضوري با شکوه داشته باشيم.

رئيس شوراي هماهنگي تبليغات اسلامي شهرستان اردل در ادامه از برگزاري راهپيمايي  13 آبان در 10 نقطه اين شهرستان خبر داد و افزود:راهپيمايي روز 13 آبان با حضور دانش آموزان و دانشجويان و اقشار مختلف مردم ساعت 10:30 صبح از ابتداي چهاراه داروخانه به سمت ميعادگاه نماز جمعه شهر اردل برگزار خواهد شد و  نظير اين راهپيمايي در شهرها ي کاج ، دشتک ، سرخون و  6 روستاي شهرستان برگزار خواهد شد .

انتهاي پيام/
 
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

سه شنبه ۱۰ آبان ۱۴۰۱

ساعت:

۰۹:۳۸:۱۷

1 Nov 2022