۰
plusresetminus
تاریخ انتشارچهارشنبه ۴ آبان ۱۴۰۱ - ۰۹:۳۷
کد مطلب : ۵۱۹۱۸
فرمانده سپاه حضرت قمر بنی هاشم (ع) استان چهارمحال و بختیاری:

دشمنان کشور از اقتدار و توانمندی ما ترس و وحشت بسیار زیادی دارد

سردار علی محمد اکبری گفت: کشور ما تبدیل به یک قدرت شده است و استکبار جهانی این قدرت را نمی تواند ببیند، دشمن از این اقتدار و توانمندی ترس و وحشت بسیار زیادی دارد که موجب سقوط آن ها شده است و هرکسی را که با آن ها باشد حتما به زوال می کشد.
دشمنان کشور از اقتدار و توانمندی ما ترس و وحشت بسیار زیادی دارد
به گزارش جهانبین نیوز؛ علی محمد اکبری فرمانده سپاه قمر بنی هاشم (ع) استان چهارمحال و بختیاری در حاشیه اجلاسیه مجمع و قرارگاه شهید مدرس بسیج شهرستان شهرکرد که با حضور نماینده محترم شهرستان های شهرکرد- بن و سامان در مجلس شورای اسلامی و جمعی از نخبگان بسیجی برگزار شد اظهار کرد: امروز با تغییر و تحولات دنیا قدرتمندی نظام جمهوری اسلامی ایران به جهان ثابت شده است.

وی افزود: همه تحرکات استکبار جهانی که در مقابله با جمهوری اسلامی انجام شده و این حرکت مقابله با یک جمهوری قدرتمند است چرا که دشمن نمی تواند قدرت کشور ایران را در دنیا درک کند.

سردار اکبری با اشاره به تحرکات اخیر بعضی فریب خوردگان کشور تصریح کرد: بسیجیان ما باید با امیدواری بیشتر و دست پر وارد صحنه ها شوند و بدانند دشمن از کجا وارد شده و ضربه می زند، در جنگ نظامی هم اصل غافلگیری وجود دارد و هر موقع می خواهید دشمن را شکست دهید باید آن را غافلگیر کنید.
 
فرمانده سپاه حضرت قمر بنی هاشم (ع) عنوان کرد: روش های دشمن تغییر کرده است و ضربه را در جایی می زند که ما وجود نداریم، شهید حاج قاسم سلیمانی بارها در سخنان خود فرمودند فرصتی که در تهدیدات هست در خود فرصت ها نیست، باید نظام جمهوری اسلامی ما هر چند وقت یکبار پالایش شود وغده های چرکین از بین برود.

اکبری خاطر نشان کرد: در اتفاقات اخیر کسانی موضع گیری کردند که از آنها انتظار نمی رفت، بعضی هنرمندان  با یک اظهار نظر و یا یک حرکت موجب تحریک عده ای شدند، فتنه شرایط سختی است و تشخیص حق از باطل سخت تر، باید صبور باشیم تا دست دشمنان و استکبار جهانی که علیه این مرز و بوم فتنه کرده اند رو شود.

سردار اکبری بیان کرد: به تعبیر سخنان مقام معظم رهبری اگر فوت یک دختر کرد نبود باز هم بهانه ای برای دشمنان بود که اینگونه نقش های شوم خود را اجرایی کنند.

وی گفت: کشور ما تبدیل به یک قدرت شده است و استکبار جهانی این قدرت را نمی تواند ببیند، دشمن از این اقتدار و توانمندی ترس و وحشت بسیار زیادی دارد که موجب سقوط آن ها شده است و هرکسی را که با آن ها باشد حتما به زوال می کشد.
 
اکبری تصریح کرد: دشمن فساد اقتصادی و فرهنگی ، فساد جنسی و اخلاقی را رقم زده است، بی حجابی و بی حیایی را رواج داده است، جوان ما سلف و آسایشگاه مختلط را می خواهند تا جایی پیش می رود که جوان ما بی غیرت شود و برای کشورش نجنگد، دشمن می خواهد هویت نسل جوان غیور را از دانشجویان و دانشگاه ما بگیرد و به کشور ایران حمله کند.
 
سردار اکبری ضمن توصیه به بسیجیان گفت: حتما ما کم کاری کرده ایم، بسیج طرح های زیادی از جمله طرح های تربیتی صالحین را داشت ولی همه این طرح ها انحصاری شد، شما بسیجیان باید همه قشرها را به صحنه بیاورید.
 
علی محمد اکبری حرکت امروز آشوبگران را برگرفته از داعش دانست و گفت: آشوبگران سر می برند، داد می زنند و همه چیز را تخریب می کنند،از حوادث و موارد فضای مجازی باید درس بگیریم، دشمن جنگ روانی راه انداخته است تا عیاشی کند، در سوریه بیش از 230 گروه علیه همدیگر می جنگیدند و این ها طی چند سال گذشته دیده می شد، اگر امسال حاج قاسم نبود شاید جنگ سوریه 30 سال طول می کشید.
 
وی بیان کرد: بسیج باید برای جذب نیرو طراز انقلاب تلاش کند زیراکه دشمن سعی دارد تا مردم را از بسیج فراری دهد، دشمن بی تفاوتی و بی تدبیری بوجود آورده و ایجاد ترس و رعب و وحشت کرده است، مشکلات کشور درونی است و نباید اجازه داد تا خارجی وارد مسائل داخلی شوند.
 
فرمانده سپاه حضرت قمر بنی هاشم (ع) به بسیجیان توصیه کرد: نگذارید ضد انقلاب هویت زدایی کند و ارزش های انقلاب فراموش شود، یادواره های شهدای محله و شهر و روستا برگزار کنید، حضور در مساجد باید پر رنگتر شود زیرا که بسیج متولد مسجد است، جذب نیروی انسانی خصوصا توسط فرماندهان پایگاه و حوزه باید تقویت شود و مسئولین را پای کار بیاورید.
 
اکبری در آخر توصیه کرد بسیج را پای کار بیاورید و گفت: باید در روز 13 آبان که روز دانش آموز و استکبار ستیزی است همه ظرفیت ها را پای کار بیاورید و نمایش قدرت و انسجام را به رخ همگان بکشید.

انتهای پیام/1030ج
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

چهارشنبه ۴ آبان ۱۴۰۱

ساعت:

۰۹:۳۸:۲۴

26 Oct 2022