۰
plusresetminus
تاریخ انتشارسه شنبه ۳ آبان ۱۴۰۱ - ۱۲:۱۵
کد مطلب : ۵۱۹۱۷
رئیس حوزه هنری چهارمحال و بختیاری:

باید تلاش کنیم خدمات نیروی انتظامی را هنرمندانه برای مردم به تصویر بکشیم

رئیس حوزه هنری چهارمحال و بختیاری گفت: اکنون چهره نیروی غیور انتظامی کشور توسط ضد انقلاب مخدوش شده ولی ملت ایران می دانند که دلاور مردی های این عزیزان در ایجاد آسایش و امنیت بسیار زیاد است و ما باید تلاش کنیم از مظلومیت نیروی انتظامی کم کنیم و خدمات شایسته این نیرو را هر چه بیشتر هنرمندانه به تصویر بکشیم.
باید تلاش کنیم خدمات نیروی انتظامی را هنرمندانه برای مردم به تصویر بکشیم
به گزارش جهانبین نیوز؛ احسان قائدی رئیس حوزه هنری چهارمحال و بختیاری ظهر امروز در دیدار با فرمانده انتظامی چهارمحال و بختیاری، اظهار کرد: اکنون چهره نیروی غیور انتظامی کشور توسط ضد انقلاب مخدوش شده ولی ملت ایران می‌دانند که دلاور مردی‌های این عزیزان در ایجاد آسایش و امنیت بسیار زیاد است و ما باید تلاش کنیم از مظلومیت نیروی انتظامی کم کنیم و خدمات شایسته این نیرو را هر چه بیشتر هنرمندانه به تصویر بکشیم.
 
وی افزود: اکنون دشمن به دلیل داشتن رسانه قوی با تمام قدرت تلاش دارد خدمات مفید نظام را به چالش بکشد و با ترفندهای مختلف می‌خواهد چهره نیروی انتظامی را در بین مردم مخدوش کند ولی مردم ایران همیشه دلاور مردی‌های این نیروهای عزیز را در خاطر دارند و امنیت و آسایش کنونی ایران عزیز مدیون این عزیزان جان بر کف است.
 
رئیس حوزه هنری چهارمحال و بختیاری ادامه داد: دشمنان با تحریم‌های تو خالی خود نشان دادند که همه جور از قدرت ایران سر افراز اسلامی می‌ترسند و راه به جای نخواهند برد.
 
انتهای پیام/1031ج
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

سه شنبه ۳ آبان ۱۴۰۱

ساعت:

۱۲:۱۶:۳۶

25 Oct 2022