۰
plusresetminus
تاریخ انتشاردوشنبه ۲ آبان ۱۴۰۱ - ۱۱:۴۷
کد مطلب : ۵۱۹۰۲
نماینده ولی فقیه در سپاه قمر بنی هاشم (ع) چهارمحال و بختیاری:

قدرت جمهوری اسلامی سبب تسلیم شدن دشمن شده است

حجت الاسلام و المسلمین سید امان الله حسینی صدر گفت: قدرت جمهوری اسلامی سبب تسلیم شدن دشمن در جبهه های مختلف بین المللی شده است و آمریکا در تقابل با ایران اسلامی به چالش کشیده شده و هیمنه ی خود را در دنیا از دست داده است.
قدرت جمهوری اسلامی سبب تسلیم شدن دشمن شده است
به گزارش جهانبین نیوز؛ حجت الاسلام والمسلمین سید امان الله حسینی صدر نماینده ولی فقیه در سپاه حضرت قمر بنی هاشم (ع) استان چهارمحال و بختیاری در حاشیه مجمع بسیج شهرستان بن به تبیین دستاوردهای جمهوری اسلامی در تقابل با استکبار جهانی پرداخت و اظهار کرد: آمریکا می خواهد سیاست دهکده ی جهانی به رهبری خودش در دنیا حاکم بشود و در این راه ایران اسلامی را یکی از موانع اصلی خود می داند وبه همین علت مدام در پی توطئه در کشور است.

نماینده ولی فقیه در سپاه قمربنی هاشم (ع) تاکید کرد: قدرت جمهوری اسلامی سبب تسلیم شدن دشمن در جبهه های مختلف بین المللی شده است و آمریکا در تقابل با ایران اسلامی به چالش کشیده شده و هیمنه ی خود را در دنیا از دست داده است.

حسینی صدر گفت: آمریکا ایران قوی را یک خطر بالفعل برای منافع خود در تمام دنیا می داند و به همین دلیل است که سعی دارد با به راه انداختن آشوب های مختلف مانع قوی تر شدن ایران اسلامی بشود.

وی یادآور شد: آمریکا می خواهد جمهوری اسلامی را مهار کند و با به راه انداختن آشوب های اخیر در کشور قصد دارد در مذاکرات هسته ای از جمهوری اسلامی امتیاز بگیرد.

حسینی صدر در پایان افزود: الحمدالله در راستای شبکه تعلیم و تربیت بسیج استان چهارمحال و بختیاری کارهای خوبی انجام شده که در دوران شیوع کرونا مقداری از برنامه ها در فضای مجازی بود و بعد از آن هم در فضای حقیقی کارهای بسیار خوبی در حال انجام است.

انتهای پیام/1030ج
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

دوشنبه ۲ آبان ۱۴۰۱

ساعت:

۱۱:۵۱:۰۶

24 Oct 2022