۰
plusresetminus
تاریخ انتشاريکشنبه ۱ آبان ۱۴۰۱ - ۱۳:۰۵
کد مطلب : ۵۱۸۹۴
دبیر جشنواره عکس خدمت;

جشنواره عکس خدمت در چهارمحال و بختیاری برگزار می‌شود 

دبیر جشنواره عکس خدمت گفت: جشنواره عکس خدمت در حوزه‌های رونق تولید و رفع موانع، محرومیت زدایی، اشتغال آفرینی و ظرفیت‌های استان و پتانسیل‌های سرمایه‌گذاری در استان، برگزار می‌شود.
جشنواره عکس خدمت در چهارمحال و بختیاری برگزار می‌شود 
به گزارش جهانبین نیوز; احمدرضا باقری
دبیر جشنواره عکس خدمت ظهر امروز در نشست خبری با اصحاب رسانه چهارمحال و بختیاری، اظهار کرد: جشنواره عکس خدمت در حوزه‌های رونق تولید و رفع موانع، محرومیت زدایی، اشتغال آفرینی و ظرفیت‌های استان و پتانسیل‌های سرمایه‌گذاری در استان، برگزار می‌شود.

وی افزود: عکاسی حتما باید در استان چهارمحال و بختیاری انجام و عکس‌ها مربوط به این استان باشند.

دبیر جشنواره عکس خدمت ادامه داد: محورهای جشنواره در حوزه‌های صنعت (تولید، صادرات و تجارت، اشتغال و توسعه)، معدن (معرفی و شناسایی و توسعه)، کشاورزی ( گلخانه، کارخانجات، صنایع تبدیلی، باغات و شیلات) شرکت‌های دانش بنیان ( معرفی و شناسایی و ظرفیت‌های نیروهای جوان استان)، گردشگری ( معرفی مکان‌ها و قابلیت‌ها، صنعت توریسم، سرمایه‌گذاری و ایده‌های جدید، معرفی میراث فرهنگی و بناها، صنایع دستی، محیط زیست، توسعه پایدار، ویژگی‌های منحصر به فرد استان، محرومیت‌زدایی و اقدامات دولت در راستای محرومیت زدایی) و همدلی در حوادث هستند.

باقری عنوان کرد: زمان ارسال آثار از یکم آبان‌ماه تا یکم آذرماه ۱۴۰۱ تعیین شده است و این زمان به هیچ وجه تمدید نخواهد شد، همچنین اعلام نتایج و نمایشگاه نیمه دوم آذرماه امسال خواهد بود.

وی خاطرنشان کرد: دبیرخانه جشنواره جهت فراهم آوردن شرایط مناسب و تسهیل کار شرکت کنندگان و ارتقای کیفی آثار، اردوهای عکاسی پیرامون موضوع و محورهای جشنواره برگزار می‌کند، جهت ثبت نام و کسب اطلاعات بیشتر درباره اردوها در پیام رسان ( واتس آپ) یا (ایتا) ۰۹۳۸۰۷۶۸۵۰۰ پیام بدهید.

دبیر جشنواره عکس خدمت اضافه کرد: جواز در نظر شده برای نفر اول ۳ میلیون تومان، نفر دوم ۲.۵ میلیون تومان، نفر سوم ۲ میلیون تومان، نگاه ویژه یک میلیون تومان و پنج نفر شایسته تقدیر نیز هر کدام ۵۰۰ هزار تومان در نظر گرفته شده است.

باقری تاکید کرد: جشنواره قرار است به صورت حرفه‌ای برگزار شود از این رو صرفا عکس با دوربین حرفه‌ای قبول است و عکاسی با موبایل مورد قبول نیست.

انتهای پیام/۱۰۳۱ج
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

يکشنبه ۱ آبان ۱۴۰۱

ساعت:

۱۳:۰۹:۰۷

23 Oct 2022