۰
plusresetminus
تاریخ انتشارشنبه ۳۰ مهر ۱۴۰۱ - ۰۹:۴۷
کد مطلب : ۵۱۸۷۷
معاون هماهنگي امور عمراني فرمانداري لردگان؛

ادارات پايش لازم به هنگام مخاطرات جوي را انجام دهند/هشدارهاي لازم به کشاورزان و دامداران داده شود

معاون هماهنگي امور عمراني فرمانداري لردگان گفت: در خصوص بعضي از اقدامات احتياطي (آمادگي) فصول پاييز و زمستان از ادارات مربوطه انتظار مي رود پايش لازم به هنگام مخاطرات جوي را انجام داده و هشدارهاي لازم به کشاورزان ، دامداران و .. را از طريق رسانه هاي محلي صورت گیرد.
ادارات پايش لازم به هنگام مخاطرات جوي را انجام دهند/هشدارهاي لازم به کشاورزان و دامداران داده شود

به گزارش جهانبین نیوز،  قاسم دانشياري معاون هماهنگي امور عمراني فرمانداري در جلسه ستاد پيشگيري، هماهنگي و فرماندهي عمليات پاسخ به بحران شهرستان لردگان اظهار کرد: با توجه به در پيش رو بودن  فصول بارندگي ، سرما و تغييرات محسوس آب و هوايي ، فراواني مخاطرات طبيعي ، بارش هاي سيل آسا و صاعقه در مناطق تجمعي ، کوهستاني و ... ، با عنايت به تکاليف قانوني در قانون مديريت بحران کشور ، اين جلسه با موضوع ابلاغ دستورالعمل هاي احتياطي به ادارات عضو تشکيل شد.


وي افزود : در خصوص بعضي از اقدامات احتياطي (آمادگي) فصول پاييز و زمستان از ادارات مربوطه انتظار مي رود پايش لازم به هنگام مخاطرات جوي را انجام داده و هشدارهاي لازم به کشاورزان ، دامداران و .. را از طريق رسانه هاي محلي صورت گیرد.

دانشیاری عنوان کرد: همچنين مناطق پرريسک را شناسايي کرده و در برنامه هاي کاري خود به منظور تأمين منابع مالي و بسيج تمام امکانات اولويت بندي کنند و پل هاي کم ارتفاع را نيز مورد رصد و بازبيني دوره اي قرار داده و دستگاههاي اجرايي نيز جهت جلوگيري از انسداد مسير رودخانه ، انحراف آب و .... تمهيدات لازم را اتخاذ کنند.
   
انتهای خبر/1020ج
 

ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

شنبه ۳۰ مهر ۱۴۰۱

ساعت:

۱۰:۵۰:۱۵

22 Oct 2022