۰
plusresetminus
تاریخ انتشارشنبه ۹ مهر ۱۴۰۱ - ۱۳:۴۳
کد مطلب : ۵۱۷۵۵
فرمانده سپاه حضرت قمر بنی هاشم (ع) استان چهارمحال و بختیاری:

جوانان امروز بهتر و آماده تر از نسل اول انقلاب هستند

سردار علی محمد اکبری گفت: قطعا اگر از من بخواهند مقایسه ای بین نسل امروز و دیروز انقلاب داشته باشم، می گویم جوانان امروز بهتر و آماده تر از نسل اول انقلاب هستند.
جوانان امروز بهتر و آماده تر از نسل اول انقلاب هستند
به گزارش جهانبین نیوز؛علی محمد اکبری فرمانده سپاه حضرت قمر بنی هاشم (ع) استان چهارمحال و بختیاری در مراسم یادواره بزرگداشت یاد و خاطره 800 سرباز شهید استان و تجلیل از خانواده شهدا و آزادگان و سربازان نمونه سپاه حضرت قمربنی هاشم (ع) و فرماندهی انتظامی استان که در مجتمع لاله شهرکرد برگزار شد ضمن گرامیداشت شهدای گرانقدرهشت سال جنگ تحمیلی، شهدای مدافع حرم بالاخص شهید والا مقام حاج قاسم سلیمانی و شهدای عرصه امنیت اظهار کرد: هنوز شاهد رشادت ها و از خودگذشتگی ها و ایثارگری های در دفاع از انقلاب اسلامی را گرامی میداریم.
 
وی بیان کرد:  اگر کشوری ائم از نیروی انسانی و تجهیزات دفاعی ضعیف باشد حتما مورد طمع دشمنان قرار خواهد گرفت، نشان واضح آن هشت سال دفاع مقدس است.
 
اکبری افزود: وقتی دشمن تصمیم گرفت که از یک نقطه ای به کشور حمله کند باید دنبال بهانه ای باشد و کشوری را پیدا کنند که تابع ابر قدرت ها باشد لذا بهتر از صدام پیدا نکردند، صدامی که هم از نظر شخصیتی مغرور و هم به دنبال قدرت برای خود در منطقه بود.
 
اکبری افزود: سربازان در دوران اول هشت سال دفاع مقدس نقش عمده ای را ایفا کردند و در عرصه دفاع از کشور با تمام توان ایستادگی کردند.
 
وی ادامه داد: قطعا اگر از من بخواهند مقایسه ای بین نسل امروز و دیروز انقلاب داشته باشم، می گویم جوانان امروز بهتر و آماده تر از نسل اول انقلاب هستند.

فرمانده سپاه حضرت قمربنی هاشم (ع) تصریح کرد: سربازان ما به خاطر توانمندی هایی که داشتند در دوران دفاع مقدس تا رده فرماندهی گردان عملیاتی بکارگیری شده بودند و شهید کیوان عرب یکی از این سربازان فداکار است که در دفاع از جان همرزمانش ایثار کرد و مقابل نیروهای کماندوی بعثی ایستادگی کرد و به درجه رفیع شهادت رسید.

وی با اشاره به جنایات منافقین دیروز و امروز و آتش زدن سرباز مدافع امنیت توسط ادامه دهندگان راه منافقین در آشوب های اخیر را یادآوری کرد و گفت: همه دشمنان بدانند ما مقاوم هستیم و به برکت خون جوانان و هشت سال دفاع مقدس و نخبگان تربیت شده در دانشگاه های کشور به جایی رسیده ایم که قدرت های بزرگ دنیا هم نیازمند توانمندی های ما هستند.

سردار اکبری با اشاره به اقدامات عوامل فریب خورده در برهم زدن امنیت مردم و ایجاد اغتشاش اظهار کرد: همه اینها ناشی از طراحی دشمن است؛ چون دشمنان انقلاب اسلامی از باب خارجی نمی توانند ورود کنند، لذا به دنبال ایجاد اختلاف از درون و تلاش برای تجزیه کشور هستند.

 وی تصریح کرد: تحریم و تهدیدها و سختی ها را متحمل شدیم تا امروز خانواده معظم شهدا و ایثارگران سربلند باشند، که نگذاشتیم دشمن به اهداف شومش برسد.

سردار اکبری عنوان کرد: با توجه به اینکه شهدا ایثار کردند و از همه هستی خود در راه آرمان های انقلاب گذشتند، روز قیامت مقابل همه ما می ایستند و می گویند بعد از ما شما چه کردید؟

انتهای پبام/1030ج

 
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

شنبه ۹ مهر ۱۴۰۱

ساعت:

۱۳:۴۸:۱۶

1 Oct 2022