۰
plusresetminus
تاریخ انتشارشنبه ۹ مهر ۱۴۰۱ - ۰۹:۱۷
کد مطلب : ۵۱۷۵۰
مدیر امور سینمایی حوزه هنری چهارمحال و بختیاری خبر داد

اکران روزانه بیش از 10 فیلم برای سلیقه‌های مختلف در سینما بهمن شهرکرد

مدیر امور سینمایی حوزه هنری چهارمحال و بختیاری گفت: به‌صورت هم‌زمان در روز بین 10 تا 13 فیلم در سینما بهمن شهرکرد اکران می‌شود و در این زمینه محدودیتی وجود ندارد و دیگر از دور اکران عقب نمی‌مانیم.
اکران روزانه بیش از 10 فیلم برای سلیقه‌های مختلف در سینما بهمن شهرکرد
مهدی حسن‌زاده مدیر امور سینمایی حوزه هنری چهارمحال و بختیاری در گفت‌وگو با جهانبین نیوز؛ اظهار کرد: درحال حاضر سینما بهمن شهرکرد به‌عنوان تنها سینمای فعال این استان که تک‌سالن بود تبدیل به سینمای پنج‌سالنه شده است.
 
وی تصریح کرد: این بدان معنا است که هم‌زمان مردم می‌توانند فیلم موردنظر خود را انتخاب و در یکی از سالن‌ها مشاهده کنند، این اتفاق سبب می‌شود از صبح تا شب سانس‌های ویژه با تخفیفات ویژه در برنامه قرار می‌گیرد و به‌صورت هم‌زمان در روز بین 10 تا 13 فیلم اکران می‌شود و در این زمینه محدودیتی وجود ندارد و دیگر از دور اکران عقب نمی‌مانیم.
 
حسن‌زاده اضافه کرد: درحال حاضر با شرایط پیش آمده هم‌زمان با تهران همه فیلم‌های اکران‌شده را روی پرده می‌بریم و پخش می‌شود.
 
مدیر امور سینمایی حوزه هنری چهارمحال و بختیاری با اشاره به تخفیفات ارائه شده در سینما بهمن شهرکرد افزود: روزهای سه‌شنبه طبق روال بلیط در همه سانس‌ها به‌صورت نیم‌بها است.
 
وی با اشاره به اجرای طرح شناور درخصوص ارائه تخفیفات یادآور شد: این طرح جدیدا توسط سازمان سینمایی کشور تصویب شده است که در آن از ساعت 10 صبح تا ساعت 15 بلیط به‌صورت نیم‌بها هر روز ارائه می‌شود.
 
حسن‌زاده ادامه داد: یک سری بلیط‌های نیم‌بها هم در بین ادارات و ارگان‌ها با توجه به درخواست‌ها توزیع می‌شود و این شرایط با توجه به وضعیت اقتصادی پیش آمده ایجاد شده است تا مردم بتوانند به‌راحتی بلیط تهیه کنند و به جای پرداخت نفری 35 هزار تومان از بلیط نیم‌بها به قیمت 17 هزار و 500 تومان بهره ببرند.
 
وی استقبال از سینما را راضی‌کننده عنوان و خاطرنشان کرد: از آنجایی که در روزهای سه‌شنبه همه سانس‌ها پر هستند برنامه‌ریزی به‌گونه‌ای صورت گرفته که در بقیه روزها هم مردم بتوانند با استفاده از بلیط نیم‌بها فیلم ببینند.
 
مدیر امور سینمایی حوزه هنری چهارمحال و بختیاری تاکید کرد: پنج‌سالنه شدن پردیس سینما بهمن سبب شده تا اگر خانواده‌ای برای تماشای فیلم حاضر می‌شود بتواند طبق سلیقه خود فیلم را انتخاب کند و هم‌زمان برای سلیقه‌های مختلف اکران فیلم هست.
 
انتهای پیام/1026ج
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

شنبه ۹ مهر ۱۴۰۱

ساعت:

۰۹:۱۸:۱۵

1 Oct 2022