۰
plusresetminus
حجت الاسلام والمسلمین محمد علی نکونام امام جمعه شهرکرد گفت: همانگونه که دشمنان اسلام از جمله صدام رفتند غرب هم می‌رود و آنچه می‌ماند حق است که امروز در نظام جمهوری اسلامی تبلور دارد و شرط ماندگاری این حق منتظر واقعی بودن است.
دشمن برای رسیدن به هدف خود از کشته‌سازی تا سوءاستفاده از احساسات مردم استفاده می‌کند/حق است که امروز در نظام جمهوری اسلامی تبلور دارد
به گزارش جهانبین نیوز، حجت‌الاسلام و المسلمین محمدعلی نکونام ظهر امروز در خطبه‌های نمازجمعه شهرکرد با اشاره به مناسبت های پیش رو اظهار کرد:  هشتم ربیع‌الاول شهادت امام حسن عسگری(ع) است، دوران سختی بود که امام یازدهم باید شیعیان را برای یک غیبت طولانی آماده می‌کرد تا بتوانند در زمانی زندگی کنند که امام در بین مردم باشد اما مردم ایشان را نبینند.
 
وی با اشاره به اینکه یکی از مصادیق جهاد تبیین در زندگی امام عسگری(ع) شکل گرفت که شاگردان و پیروان را جانشین خود قرار می‌دادند تصریح کرد: سازمان وکلایی را تقویت کردند تا شیعیان در دوران غیبت احساس غربت و تنهایی نکنند.
 
نکونام خاطر نشان کرد:  یک هزار و ۱۸۴ سال است که شیعه از حضور امام محروم است، حضور و ظهور امام به رفتار ما بستگی دارد، این ما هستیم که باید زمینه ظهور را آماده کنیم و در دفاع از امام، ولی‌محوری و اطاعت بی‌چون و چرا از امام تمرین کنیم.
 
نکونام با اشاره به اینکه  نباید در جامعه‌ای که امام و جانشین امام زیرسوال برود انتظار ظهور امام را داشته باشیم گفت:  انتظار فرج یکی از سخت‌ترین کارهای شیعه در زمان غیبت است که باید در این ایام جان، مال و هستی فدا شود تا فرج صورت بگیرد.
 
وی اذعان داشت:   فتنه‌ای که پشت سر گذاشتیم این باور را به وجود آورد که دشمنی کمر بسته داریم و نابود کردن نظام جمهوری اسلامی هدف این دشمن است که برای رسیدن به این هدف از هر وسیله‌ای از کشته‌سازی تا سوءاستفاده از احساسات مردم استفاده می‌کند.
 
 
نکونام خاطر نشان کرد: همانگونه که دشمنان اسلام از جمله صدام رفتند غرب هم می‌رود و آنچه می‌ماند حق است که امروز در نظام جمهوری اسلامی تبلور دارد و شرط ماندگاری این حق منتظر واقعی بودن است.
 
انتهای پیام/۱۰۲۰ج
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

جمعه ۸ مهر ۱۴۰۱

ساعت:

۱۴:۴۶:۵۹

30 Sep 2022