۰
plusresetminus
تاریخ انتشارچهارشنبه ۶ مهر ۱۴۰۱ - ۱۴:۱۰
کد مطلب : ۵۱۷۳۹
دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان چهارمحال و بختیاری;

خرید و فروش مواد مخدر در پارک‌ها و روستاها همچنان وجود دارد/ کافی نبودن مراکز ترک اعتیاد MMT در چهارمحال و بختیاری

دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان چهارمحال و بختیاری گفت: علی‌رغم برخوردهای خوب در حوزه مبارزه با مواد مخدر، همچنان شاهد خرید و فروش مواد در شهرها، روستاها و... هستیم.
خرید و فروش مواد مخدر در پارک‌ها و روستاها همچنان وجود دارد/ کافی نبودن مراکز ترک اعتیاد MMT در چهارمحال و بختیاری
به گزارش جهانبین نیوز; عبدالرضا علیمحمدی ظهر امروز در ستاد مبارزه با موادمخدر چهارمحال و بختیاری، اظهار کرد: برخوردهای قضایی درخصوص موادمخدر با جدیت در استان در حال انجام است.

وی افزود: به دلیل برخوردهای جدی و سریع نیروی انتظامی چهارمحال و بختیاری با فروشندگان مواد مخدر قاچاقچیان بزرگ جرات وارد کردن محموله‌های عمده به استان را ندارند، از همین رو است که قیمت مواد در این استان بسیار بالا است.

دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان چهارمحال و بختیاری ادامه داد: برخورد قهری درخصوص مواد مخدر تا جایی ضرورت دارد، بخشی دیگر از مبارزه با این مواد افیونی به مباحث فرهنگی و آموزشی مربوط می‌شود که باید مورد توجه قرار گیرد.

علیمحمدی عنوان کرد: چند سالی است اجازه افزایش مراکز درمانی MMT در چهارمحال و بختیاری داده نشده است، نامه‌نگاری در این خصوص صورت گرفته که هیچ پاسخی داده نشده است.

وی خاطرنشان کرد: همچنین مراکز ماده ۱۶ هم در چهارمحال و بختیاری وجود ندارد که باید برای رفع آن اقداماتی انجام شود.

دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان چهارمحال و بختیاری تاکید کرد: علی‌رغم برخوردهای خوب در حوزه مبارزه با مواد مخدر، همچنان شاهد خرید و فروش مواد در شهرها، روستاها و... هستیم.

انتهای پیام/۱۰۳۱ج
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

چهارشنبه ۶ مهر ۱۴۰۱

ساعت:

۱۴:۱۷:۵۶

28 Sep 2022