۰
plusresetminus
تاریخ انتشارچهارشنبه ۶ مهر ۱۴۰۱ - ۱۴:۰۵
کد مطلب : ۵۱۷۳۸
فرمانده انتظامی چهارمحال و بختیاری خبر داد

کشف بیش از یک هزار کیلوگرم انواع موادمخدر در چهارمحال و بختیاری/ رشد مصرف سیگار و قلیان در نوجوانان و زنان قابل توجه است

فرمانده انتظامی چهارمحال و بختیاری درخصوص اهم اقدامات عرصه مقابله با عرضه مواد مخدر طی ۶ ماهه ابتدای سال‌های ۱۴۰۰ الی ۱۴۰۱، اظهار کرد: در این مدت یک هزار و ۷۷۱ کیلو انواع مواد مخدر در استان کشف شد.
کشف بیش از یک هزار کیلوگرم انواع موادمخدر در چهارمحال و بختیاری/ رشد مصرف سیگار و قلیان در نوجوانان و زنان قابل توجه است
به گزارش جهانبین نیوز; منوچهر امان الهی فرمانده انتظامی چهارمحال و بختیاری ظهر امروز در شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر این استان، درخصوص اهم اقدامات عرصه مقابله با عرضه مواد مخدر طی ۶ ماهه ابتدای سال‌های ۱۴۰۰ الی ۱۴۰۱، اظهار کرد: در این مدت یک هزار و ۷۷۱ کیلو انواع مواد مخدر در استان کشف شد.

وی با بیان اینکه یک هزار و ۱۸۳ طرح مبارزه با مواد مخدر در چهارمحال و بختیاری اجرا شد، ادامه داد: در همین مدت زمان ۲۱ مکان فروش مواد مخدر پلمپ شد، ۵۷۱ خرده فروش مواد و ۳۰۰ معتاد متجاهر نیز دستگیر شدند.

فرمانده انتظامی چهارمحال و بختیاری ادامه داد: در زمان مطرح شده در بالا ۹ باند توزیع موادمخدر منهدم و ۶۵ دستگاه خودرو از قاچاقچیان کشف و ضبط شد.

امان الهی تاکید کرد: ۲ هزار و ۱۶۹ نفر جمع کل دستگیرشدگان در حوزه مواد مخدر هستند.

وی در انتها درخصوص شروع مصرف سیگار و قلیان در نوجوانان و زنان در چهارمحال و بختیاری، هشدار داد و یادآور شد: ضروری است در این خصوص اقدامات و تصمیمات لازم اتخاذ شود.

انتهای پیام/۱۰۳۱ج
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

چهارشنبه ۶ مهر ۱۴۰۱

ساعت:

۱۴:۰۶:۲۵

28 Sep 2022