۰
plusresetminus
تاریخ انتشارچهارشنبه ۶ مهر ۱۴۰۱ - ۱۰:۳۴
کد مطلب : ۵۱۷۳۱
مدیرکل هواشناسی چهارمحال و بختیاری خبر داد

کاهش دما در انتظار چهارمحال و بختیاری/کشاورزان نسبت به برداشت محصولات زراعی و باغی خود اقدام کنند

مدیرکل هواشناسی چهارمحال و بختیاری گفت: در این مدت کاهش دما را شاهد بودیم و روند کاهش نسبی و تدریجی دما همچنان ادامه دارد، بر این اساس به کشاورزانی که محصولاتی نظیر ذرت، گیاهان جالیزی، لوبیا و گیاهان باغی مانند انگور را در مزارع و باغات خود دارند توصیه می‌شود نسبت به برداشت این محصولات اقدام کنند.
کاهش دما در انتظار چهارمحال و بختیاری/کشاورزان نسبت به برداشت محصولات زراعی و باغی خود اقدام کنند
مهران چراغ‌پور مدیرکل هواشناسی چهارمحال و بختیاری در گفت‌وگو با جهانبین نیوز؛ اظهار کرد: امروز شاهد کاهش نسبی دما بودیم و این روند ادامه دارد.
 
وی با بیان اینکه تا اواسط هفته آینده و اوایل هفته آینده جو نسبتا پایداری را خواهیم داشت خاطرنشان کرد: آسما در این مدت غالبا صاف و گاهی با وزش باد همراه است، اما در بعدازظهرها شاهد افزایش سرعت وزش باد هستیم.
 
چراغ‌پور بیان داشت: وزش نسبتا شدید باد، خصوصا برای نیمه شمالی و شمال شرق یعنی شهرستان‌های سامان، شهرکرد، بن و قسمت‌هایی از بروجن پیش‌بینی می‌شود.
 
مدیرکل هواشناسی چهارمحال و بختیاری یادآور شد: در این مدت کاهش دما را شاهد بودیم و روند کاهش نسبی و تدریجی دما همچنان ادامه دارد، بر این اساس به کشاورزانی که محصولاتی نظیر ذرت، گیاهان جالیزی، لوبیا و گیاهان باغی مانند انگور را در مزارع و باغات خود دارند توصیه می‌شود نسبت به برداشت این محصولات اقدام کنند.
 
وی ادامه داد: صبح امروز شهرکرد با کمینه دمای دو درجه به‌عنوان خنک‌ترین ایستگاه دراستان و خنک‌ترین مرکز استان در کشور معرفی شده است و طی 24 ساعت گذشته در گرم‌ترین ساعت ایستگاه‌های لردگان و مالخلیفه بابیشینه دمای 33 درجه سانتی‌گراد گرم‌ترین ایشتگاه به ثبت رسیده است.
 
انتهای پیام/1026ج
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

چهارشنبه ۶ مهر ۱۴۰۱

ساعت:

۱۰:۳۶:۳۸

28 Sep 2022