۰
plusresetminus
تاریخ انتشارچهارشنبه ۶ مهر ۱۴۰۱ - ۰۸:۲۳
کد مطلب : ۵۱۷۲۴
مدیرکل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی مطرح کرد

مشارکت بنیاد مسکن در ساخت مسکن، در شهرهای بالای 100 هزار نفر

مدیرکل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی گفت: : از 43 شهر در استان 42 شهر زیر 100 هزار نفر جمعیت دارند و بنیاد متولی ساخت مسکن است، مقرر شد تا این نهاد در شهرکرد نیز در کنار اداره کل راه و شهرسازی به ساخت مسکن بپردازد.
مشارکت بنیاد مسکن در ساخت مسکن، در شهرهای بالای 100 هزار نفر
فرشاد ریاحی مدیرکل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی چهارمحال و بختیاری در گفت‌وگو با جهانبین نیوز؛ اظهار کرد: متولی پیگیری موضوعات مربوط به طرح نهضت ملی مسکن در شهرهای بالای 100 هزار نفر با اداره کل راه و شهرسازی در استان‌ها بوده است.
 
وی افزود: بنیاد مسکن انقلاب اسلامی چهارمحال و بختیاری در اجرای طرح نهضت ملی مسکن مشارکت خوبی با اداره‌کل راه و شهرسازی استان داشته است و یک هزار و 224 واحد در منظریه شهرکرد در حال احداث است.
 
مدیرکل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی چهارمحال و بختیاری ادامه داد: از 43 شهر در استان 42 شهر زیر 100 هزار نفر جمعیت دارند و بنیاد متولی ساخت مسکن است، مقرر شد تا این نهاد در شهرکرد نیز در کنار اداره کل راه و شهرسازی به ساخت مسکن بپردازد.
 
ریاحی عنوان کرد: عملیات آماده‌سازی در محله 40 شهرکرد توسط بنیاد مسکن چهارمحال و بختیاری آغاز شده و گنجایش محله برای بارگزاری حدود 6 هزار و 500 واحد مسکونی است، کارهای الحاق حدود 40 هکتار از این محله در حال انجام است و ظرف یکی دو هفته آینده این موضوع انجام خواهد شد.
 
وی خاطرنشان کرد: در 42 شهر دیگر چهارمحال و بختیاری نیز تعهدات زیادی در حوزه طرح نهضت ملی مسکن داریم، در شهرهای کوچک که قابلیت ساخت مسکن در ارتفاع وجود ندارد طرح در قالب گروه‌های ساخت در حال دنبال است ولی در شهرکرد و بروجن که قابلیت ساخت و ساز در ارتفاع وجود داشته، طرح در قالب بنیاد ساخت دنبال می‌شود.
 
انتهای پیام/1031ج
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

چهارشنبه ۶ مهر ۱۴۰۱

ساعت:

۰۸:۲۶:۳۷

28 Sep 2022