۰
plusresetminus
تاریخ انتشارشنبه ۲ مهر ۱۴۰۱ - ۰۸:۴۷
کد مطلب : ۵۱۷۱۱
فرمانده ناحيه مقاومت بسيج شهرستان اردل؛

بيگانگان با موضوع کشف حجاب، اصل نظام را هدف گرفتند

سيد عقيل موسوي گفت:بيگانگان در اغتشاشات اخير با موضوع کشف حجاب اصل نظام را هدف گرفتند اما فرهنگ دفاع مقدس اين نقشه شوم را خنثي کرد.
بيگانگان با موضوع کشف حجاب، اصل نظام را هدف گرفتند
به گزارش جهانبین نیوز؛ سيد عقيل موسوي فرمانده ناحيه مقاومت بسيج شهرستان اردل در جمع نمازگزاران شهرستان اردل ضمن گراميداشت هفته دفاع مقدس اظهار داشت: دفاع مقدس و رشادت‌هاي ملت بزرگ ايران در دوراني که استکبار جهاني به سرکردگي آمريکاي جنايتکار و صهيونيستم بين الملل براي ضربه زدن به انقلاب نوپاي ايران اسلامي، رژيم بعث صدام را در مقابل نظام اسلامي قرار دارد، اوج ايثار و تبلور، از خودگذشتگي و دلدادگي ملتي بود که باالگوگيري از عاشوراي حسيني، با همه جان و مال خويش در برابر ظلم ايستادند و نگذاشتند خدشه‌اي به استقلال و آزادي و يکپارچگي کشور وارد شود.

موسوي با اشاره به اغتشاشات اخير و محکوميت آنها گفت:بيگانگان در اغتشاشات اخير با موضوع کشف حجاب اصل نظام را هدف گرفتند اما فرهنگ دفاع مقدس اين نقشه شوم را خنثي کرد.

وي بيان کرد:فرهنگ دفاع، مقاومت، ايثار و از خودگذشتگي يک فرهنگ قرآني و اهل بيتي و روش انبيا و اوليا الله و محصول مکتب امامان حکيم و فرزانه انقلاب اسلامي است که  اين فرهنگ مايه نجات و رشد و سعادت ملت‌هاي مسلمان  و شکست مستکبران و دشمنان بشريت شد.
 
انتهاي پيام/570ه
 
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

شنبه ۲ مهر ۱۴۰۱

ساعت:

۰۸:۵۴:۳۸

24 Sep 2022