۰
plusresetminus
تاریخ انتشارجمعه ۱ مهر ۱۴۰۱ - ۱۵:۱۷
کد مطلب : ۵۱۷۰۷
نماینده ولی فقیه در چهارمحال وبختیاری:

مردم اجازه تعرض به نظام اسلامی را نمی‌دهند/ فتنه موجب رشد بصیرتی مردم و محکم تر شدن نظام

نماینده ولی فقیه در چهارمحال وبختیاری تاکید کرد: دشمنان به خیال خود با طرح ریزی و اجرا فتنه های مختلف می خواهد به بدنه نظام خدشه وارد کند اما با هر فتنه عمق نگرش و بصیرت مردم تقویت شده و در واقع پایه های نظام اسلامی محکم تر می شود.
مردم اجازه تعرض به نظام اسلامی را نمی‌دهند/ فتنه موجب رشد بصیرتی مردم و محکم تر شدن نظام


به گزارش جهانبین نیوز، حجت‌الاسلام والمسلمین محمدعلی نکونام ظهر امروز در خطبه‌های نمازجمعه شهرکرد، با اشاره به اغتشاشات روزهای اخیر گفت: دشمنان به خیال خود با طرح ریزی و اجرا فتنه های مختلف می خواهد به بدنه نظام خدشه وارد کند اما با هر فتنه عمق نگرش و بصیرت مردم تقویت شده و در واقع پایه های نظام اسلامی محکم تر می شود.

امام جمعه شهرکرد با اشاره به ۳۰۰ ماهواره فعال کل جهان گفت: ۱۱۶ از این تعداد را ماهواره فضای ایران اسلامی را پوشش می‌دهد و توسط آمریکا، انگلیس، آلمان، ترکیه و سعودی با هزینه‌های سنگین اداره می‌شود و با ۲۶۰ کانال افکار مردم ایران را مورد هجوم قرار دهند.


نکونام خاطرنشان کرد: این شبکه‌ها برای مردم عزیز ما خوراک فاسد تولید کرده و به صورت رایگان در اختیار مردم می‌گذارند اما محتواهای ماهواره‌ای را با دریافت هزینه در اختیار مردم خود می‌گذارند چون کمر به نابودی فرهنگ ایرانی اسلامی بسته‌اند و میخواهند از هر ترفندی برای نابودی استفاده کنند.

امام جمعه شهرکرد؛  پیاده‌روی بزرگ اربعین، اعلام عضویت دائم ایران در سازمان همکاری‌های شانگهای، سفر رئیس جمهوری به نیویورک و دست‌آوردهای نظام را هدف دشمن خواند وگفت : اینها با این قضیه پیش آمده و با دروغ و سیاه‌نمایی اقدام به بزرگنمایی کردند تا این رویدادهای بزرگ را کوچک شمرده و نگذارند نقس اسلام پررنگ شود.


امام جمعه شهرکرد با بیان اینکه برخی سخنانی گفتند که به هیچ عنوان از انها انتظار نمیرفت؛ بیان کرد: پلیس، نیروی امنیتی جامعه است که جایگاه آن با این همه کار شبانه‌روزی نباید مخدوش شود از دشمنان انتظاری نیست اما از فعالان انقلابی و اقشار مختلف که در سایه پلیس، امنیت دارند انتظار می‌رود آب به آسیاب دشمن نریزند، متاسفانه این ایام سخنان نامناسب از کسانی شنیده شد که انتظار نمی‌رفت.


نکونام با تاکید بر اینکه مسئله قرآنی حجاب یک فریضه دینی است گفت: نظام اسلامی موظف است حافظ همه ارزش‌ها از جمله حجاب باشد.

امام جمعه شهرکرداتفاقات روزهای اخیر را جریان حساب شده دشمن دانست و گفت: درست است برخی احساسات بر اثر فوت یک انسان جریحه‌دار شده بود اما پیش‌قراولان این آشوب‌ها از قبل برنامه‌ریزی کرده بودند زیراکه به آتش کشیدن مسجد، قرآن و وسایل جمعی، روسری از سر زنان کشیدن به فوت انسان ربطی نداشت که مردم این کارها را محکوم می‌کنند.

وی با بیان اینکه اغتشاش با مطالبه متفاوت است؛ تاکید کرد:  مردم اجازه تعرض و آسیب وارد کردن به نظام اسلامی را نمی‌دهند.

نکونام گفت: شما برای ناموس و دخترانتان دغدغه دارید و عده‌ای رضاشاه‌گونه و جلادگونه به دنبال گرفتن ارزش‌ها هستند، اما شما با اجتماعات و مطالبات خوب این رفتارها را محکوم می‌کنید و دشمن را سر جای خود می‌نشانید.

وی اظهار داشت: یکی از دغدغه‌های مومن لغزیدن در کوره راه‌ها و فتنه‌ها است که خداوند کریم، در قرآن راه را به این افراد که دنبال عاقبت بخیری هستند نشان داده و به آنان سفارش کرده عمرشان را در جهاد برای خدا صرف کنند که در این صورت حتما از آن‌ها حمایت می‌کنیم.

امام جمعه شهرکرد به حضوری شدن مدارس در سال جدید اشاره کرد و گفت: آسیب‌هایی که دو سال گذشته در امر آموزش نسل آینده به وجود آمد امسال باید با کار جهادی و تعلیم جهادی برطرف شود و نظام اسلامی به طور ویژه موظف است نظام تعلیم و تربیت را تقویت کند.

انتهای پیام/۱۰۲۲ج
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

جمعه ۱ مهر ۱۴۰۱

ساعت:

۱۵:۲۲:۵۶

23 Sep 2022