۰
plusresetminus
تاریخ انتشارپنجشنبه ۳۱ شهريور ۱۴۰۱ - ۰۹:۵۰
کد مطلب : ۵۱۶۹۸
استاندار چهارمحال و بختیاری؛

دشمن همچنان وجود دارد، فقط تاتکیک خود را تغییر داده است

استاندار چهارمحال و بختیاری گفت: اولین درس و عبرت از دفاع مقدس این است که بدانیم دشمن همیشه وجود دارد و فقط تاکتیک خود را تغییر داده است، اما باید هوشیار و در صحنه باشیم و بصیرت خود را حفظ کنیم.
دشمن همچنان وجود دارد، فقط تاتکیک خود را تغییر داده است
به گزارش جهانبین نیوز؛ غلامعلی حیدری استاندار چهارمحال و بختیاری صبح امروز در رژه حماسی و نمایش اقتدار نیروهای مسلح چهارمحال و بختیاری اظهار کرد: بیش از سه دهه از پایان دفاع مقدس می‌گذرد و ما امروز اینجا جمع شدیم تا آن روزهای حماسه، خون و یاد و خاطره شهدای گلگون کفن کشور و چهارمحال و بختیاری را گرامی داریم.

وی با بیان اینکه ۳۱ شهریور سالروز آغاز جنگ تحمیلی از سوی رژیم بعثی است که به واسطه زیاده‌خواهی این رژیم بر ملت ایران تحمیل شد تصریح کرد: دفاع مقدس اندوخته‌های بسیاری برای ما رقم زه است.

حیدری بیان داشت: اولین درس و عبرت از دفاع مقدس این است که بدانیم دشمن همیشه وجود دارد و فقط تاکتیک خود را تغییر داده است، اما باید هوشیار و در صحنه باشیم و بصیرت خود را حفظ کنیم.

استاندار چهارمحال و بختیاری ایستادگی با کم‌ترین امکانات در سخت‌ترین شرایط با استقامت و ایمان را دومین درس در این راستا عنوان و خاطرنشان کرد: در زمان جنگ ائتلاف بین‌المللی شکل گرفت و شرق و غرب علیه انقلاب اسلامی ایران تجهیز شده بودند، اما علی‌رغم نابرابری جنگ و امکانات با ایمان، توکل و بصیرت رزمندگان ایستادند و حتی یک وجب از خاک ایران به دست دشمن نیوفتاد.

وی گفت: نیروهای مقاومت در منطقه براساس ایمان و مکتب دفاع مقدس ایستادند و داعشی های تروریست و خشن را سر جایشان نشاندند.

استاندار چهارمحال و بختیاری درس سوم که از دفاع مقدس گرفته می‌شود را این دانست که دشمن در آن زمان نتوانست بدون زمینه‌سازی داخلی وارد کشور شود بلکه لیبرال‌ها و منافقان خودفروخته به آن‌ها کمک کردند.

حیدری با اشاره اینکه تبدیل تهدید به فرصت درس دیگر در این زمینه برای ملت ایران بود بیان داشت: رهبری حضرت امام خمینی (ره) هوشیاری، وحدت، انسجام و در صحنه بودن از عواملی است که می‌توانیم همیشه به‌عنوان عبرت از دفاع مقدس برای خود داشته باشیم.

وی یادآور شد: در شرایط نابرابر عملیات‌های مهم کربلای پنج، والفجر هشت، بدر و... با تدبیر و عقلانیت، عملیات‌ها طراحی و با بهترین شکل اجرا می‌شد.

استاندار چهارمحال و بختیاری افزود: جمهوری سلامی ایران به برکت خون شهدا در دنیا اعتبار و اقتدار دارد، این روزها حوادث عظیمی رخ داد و اولین آن کنگره عظیم اربعین است که باشکوه و زیبایی تمام برگزار شد.

وی با بیان اینکه بیش از ۲۱ میلیون نفر در این گردهمایی شرکت کردند و کمبود امکانات اجازه نداد تا دیگران هم به این خیل عظیم بپیوندد.

حیدری عضویت ایران در سازمان اقتصادی شانگهای را از دیگر دستاوردهای دولت عنوان و اضافه کرد: این عضویت دستاورد بسیار بزرگی بود.

اتنهای پیام/1031ج
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

پنجشنبه ۳۱ شهريور ۱۴۰۱

ساعت:

۱۰:۳۲:۰۰

22 Sep 2022