۰
plusresetminus
تاریخ انتشارچهارشنبه ۳۰ شهريور ۱۴۰۱ - ۰۹:۳۸
کد مطلب : ۵۱۶۸۳
مدیرکل آموزش و پرورش چهارمحال و بختیاری:

بازسازی مدارس کم برخوردار در اولویت آموزش و پرورش است

حسین امیریان مدیرکل آموزش و پرورش چهارمحال و بختیاری با بیان اینکه آموزش شهروندی در مدارس باید انجام شود، اظهارداشت:  متاسفانه در ایام کرونا آموزش‌ها به گونه‌ای تغییر کرد و آموزش و پرورش بعد از پسا کرونا در جهت جبران خلل یادگیری کلاس‌های آموزشی در ایام تابستان انجام گرفت.
بازسازی مدارس کم برخوردار در اولویت آموزش و پرورش است
به گزارش جهانبین نیوز؛ حسین امیریان مدیر کل آموزش و پرورش چهارمحال و بختیاری با بیان اینکه آموزش و پرورش آمادگی دارد  در راستای توسعه عمران شهری و آموزش، همکاری و مشارکت لازم را داشته باشد، گفت: با نگاه ویژه‌ای که دولت سیزدهم به مباحث آموزشی دارد مدارس کم‌ برخوردار در نواحی مختلف شهری که نیاز به بازسازی دارند در اولویت کاری آموزش و پرورش می‌باشد.

مدیرکل آموزش و پرورش استان با اشاره به استفاده از ظرفیت مدارس در بحث کاهش ترافیک خاطرنشان کرد: پیگیری می‌شود که از فضای مدارس در مواقع پیک ترافیک به عنوان پارکینگ استفاده شود.

امیریان با اشاره به همکاری شهرداری و آموزش و پرورش افزود: تفکیک زباله، همیار مدیریت شهری و مباحث فرهنگ شهروندی ازجمله مواردی است که آموزش و پرورش و مدیریت شهری می‌توانند باهم اقداماتی را انجام دهند.

وی با اشاره به لزوم تعیین تکلیف سرانه‌‌های آموزشی در طرح جامع گفت: در طرح جامع کارشناسان آموزش و پرورش جلساتی را با کارشناسان شهری جهت تعیین تکلیف سرانه‌های آموزشی در شهر خواهند داشت.

مدیرکل آموزش و پرورش با اشاره به بازگشایی مدارس تصریح کرد: در دو هفته‌ اول مدارس بار ترافیکی را شاهد خواهیم بود اما پس از ساماندهی سرویس مدارس بار ترافیکی کاهش خواهد یافت.

امیریان گفت: گندزدایی و رعایت پروتکل‌های بهداشتی نیز در مدارس رعایت می‌شود.

عبدالصادق نجفی سرپرست شهرداری شهرکرد در ادامه جلسه بیان کرد: دیوارنگاری مدارس در نقاط مختلف شهر با مشارکت آموزش و پرورش، نصب المان مرد کتابخوان در میدان دانش و نصب بنرهای مناسبتی و تابلوهای پازلی با موضوع تجلیل از مقام معلم ازجمله اقدامات شهرداری برای بازگشایی مدارس بوده است.

نجفی با بیان اینکه خط‌کشی خطوط عابر پیاده در نقاط پر تردد و مدارس در حال انجام است، گفت: اصلاح چراغ‌های راهنمایی و رانندگی و زمانبندی آن‌ها در آستانه بازگشایی مدارس نیز در حال انجام است.

سرپرست شهرداری شهرکرد خاطرنشان کرد: مصالح ساختمانی از سطح شهر توسط مالکین باید جمع‌آوری و جوی و جداول توسط نیروهای خدمات شهری نظافت و لکه گیری معابر منتهی به مدارس نیز انجام می‌شود.

انتهای پیام/۱۰۲۰ج
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

چهارشنبه ۳۰ شهريور ۱۴۰۱

ساعت:

۰۹:۳۹:۱۹

21 Sep 2022