۰
plusresetminus
تاریخ انتشاردوشنبه ۲۸ شهريور ۱۴۰۱ - ۱۳:۲۵
کد مطلب : ۵۱۶۶۵
فرمانده سپاه حضرت قمر بنی هاشم (ع) چهارمحال و بختیاری:

جشنواره ابوذر فرصتی برای تجلیل از زحمات رسانه‌های ارزشی است

سردار علی محمد اکبری گفت: رسانه بسیار مهم است و از اهداف جشنواره این است که از زحمات و تلاش رسانه‌های ارزشی تجلیل به‌عمل آید.
جشنواره ابوذر فرصتی برای تجلیل از زحمات رسانه‌های ارزشی است
به گزارش جهانبین نیوز؛ سردار علی‌محمد اکبری فرمانده سپاه حضرت قمربنی هاشم (ع) چهارمحال و بختیاری پیش از ظهر امروز در حاشیه اولین جلسه شورای سیاستگذاری جشنواره رسانه ای ابوذر که به ریاست فرمانده سپاه حضرت قمربنی هاشم (ع) و با حضور جمعی از مدیران کل فرهنگ و ارشاد اسلامی، مسئولین رده‌های مرتبط با موضوع و صاحب نظران رسانه ای در سالن جلسات فرماندهی سپاه استان  برگزار شد اظهار کرد: هفته دفاع مقدس یادآور خاطره های ایثارگری رزمندگان و شهداست و باید به نحو احسن برنامه های این مناسبت را اجرا کنیم.

سردار اکبری گفت: شهدا در آن روزها با آرزوی زیارت امام حسین (ع) در جبهه ها حضور می یافتند و معجزه دفاع مقدس امروز باعث شده همه مردم و برخی از همان رزمندگان با پای پیاده در زیارت آن امام حضور پیدا کنند.

وی با اشاره به برگزاری جشنواره رسانه ای ابوذر بیان کرد: رسانه بسیار مهم است و از اهداف جشنواره این است که از زحمات و تلاش رسانه های ارزشی تجلیل بعمل آید.

سردار اکبری عنوان کرد: بسیج متعلق به یک نهاد خاص نیست، بلکه به تعبیر رهبر معظم انقلاب، بخشی از پیکره مردم است؛ لذا همه نهادها و سازمان ها باید برای باشکوه برگزار شدن این جشنواره کمک کنند.

فرمانده سپاه حضرت قمربنی هاشم (ع) تصریح کرد: باید سعی شود محتوای فاخری در جشنواره رسانه ای ابوذر ارائه گردد و کیفیت ها بالا باشد تا بتوانند رقابتی بین رسانه ها برای تولیدات ایجاد نماید و رتبه ها دقیق مشخص شود. 

فراخوان آثار ششمین دوره استانی جشنواره ابوذر در چهارمحال و بختیاری از 13 تیرماه شروع و تا تاریخ 30 آبان ماه ادامه دارد

احسان ربیعی مسئول بسیج رسانه استان نیز در این جلسه ضمن خیرمقدم به حاضران گفت: سرفصل و عناوین برنامه ها در هیأت اندیشه ورزی بسیج رسانه  تصویب شده و این جلسه برای جمع بندی است.

وی با اشاره به شروع جشنواره رسانه ای ابوذر از لحظه حضور در منزل شهید شهرانی بعنوان تنها شهید رسانه ای استان و رونمایی از پوستر جشنواره افزود: فراخوان آثار این جشنواره که ششمین دوره استانی آن در چهارمحال و بختیاری است از 13 تیرماه شروع شده که داوطلبان می توانند آثار مکتوب و دیجیتال خود را که در 11 موضوع و محور سراسری و دو موضوع استانی مشخص شده و در 11 قالب پیش بینی شده است ، تا تاریخ 30 آبان ماه در سایت بسیج رسانه بارگذاری کنند.

ربیعی گفت: پس از بارگزاری آثار، داوری شروع و اختتامیه جشنواره در ایام دهه فجر انقلاب اسلامی برگزار می شود و برترین های استان به مسابقات کشوری جشنواره ابوذر که اواخر سال در تهران برگزار می گردد، معرفی می شوند.

مسئول بسیج رسانه استان اظهار کرد: هدف از اجرای این جشنواره، تجلیل از استعدادهای رسانه ای، شناسایی توان مندی های جامعه خبری و احصاء ظرفیت های موجود در رابطه با اطلاع رسانی و تبلیغات در استان بوده که در یک فضای رقابتی ولی رفاقتی برگزار می‌شود.


انتهای پیام/1030ج
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

دوشنبه ۲۸ شهريور ۱۴۰۱

ساعت:

۱۳:۲۵:۴۸

19 Sep 2022