۰
plusresetminus
تاریخ انتشاردوشنبه ۲۸ شهريور ۱۴۰۱ - ۱۱:۱۰
کد مطلب : ۵۱۶۶۲
مدیرکل هواشناسی چهارمحال و بختیاری:

گرد و خاک تا پایان هفته مهمان چهارمحال و بختیاری می‌ماند

مدیرکل هواشناسی چهارمحال و بختیاری گفت: طی روزهای آینده آسمان استان صاف تا کمی ابری و در بعدازظهرها شاهد رشد ابرها و وزش باد خواهیم بود که در نواحی مستعد می‌تواند موجب خیزش گرد و خاک به‌صورت محلی شود.
گرد و خاک تا پایان هفته مهمان چهارمحال و بختیاری می‌ماند
مهران چراغ‌پور مدیرکل هواشناسی چهارمحال و بختیاری در گفت‌وگو با جهانبین نیوز؛ اظهار کرد: دیروز بعد‌ازظهر به خصوص در مرکز استان شاهد وزش نسبتا شدید باد و خیزش گرد و غبار بودیم.
 
وی با بیان اینکه به همین دلیل قبل از این اتفاق اطلاعیه و هشدار سطح زرد صادر شده بود تصریح کرد: این شرایط تا پایان هفته ادامه می‌یابد.
 
چراغ‌پور بیان داشت: طی روزهای آینده آسمان استان صاف تا کمی ابری و در بعدازظهرها شاهد رشد ابرها و وزش باد خواهیم بود که در نواحی مستعد می‌تواند موجب خیزش گرد و خاک به‌صورت محلی شود.
 
مدیرکل هواشناسی چهارمحال و بختیاری خاطرنشان کرد: همچنین در این مدت شاهد غبار صبحگاهی رقیق خواهیم بود که قابل ملاحظه نیست اما با افزایش وزش باد و خیزش گرد و خاک، کاهش دید و کاهش کیفیت هوا را شاهد هستیم.
 
چراغ‌پور افزود: از نظر دمایی امروز نسبت به روز گذشته در مرکز استان و اکثر نواحی کمینه دماها کاهش یک درجه‌ای را نشان می‌دهند و بلداجی با کمینه دمای هفت درجه سانتی‌گراد خنک‌ترین ایستگاه استان بود و شهرکرد با کمینه دمای هشت درجه سانتی‌گراد در بین مراکز استان‌ها در کشور خنک‌ترین مرکز استان گزارش شده است.
 
وی اذعان داشت: در گرم‌ترین ساعت روز لردگان با بیشینه دمای 24 درجه سانتی‌گراد در 24 ساعت گذشته به‌عنوان گرم‌ترین ایستگاه به ثبت رسیده است.
 
انتهای پیام/1026ج
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

دوشنبه ۲۸ شهريور ۱۴۰۱

ساعت:

۱۱:۱۲:۳۳

19 Sep 2022