۰
plusresetminus
تاریخ انتشاريکشنبه ۲۷ شهريور ۱۴۰۱ - ۱۰:۱۳
کد مطلب : ۵۱۶۵۴
مدیر شعب بانک کشاورزی چهارمحال و بختیاری خبر داد

کسب رتبه اول کشوری در پیشرفت طرح توسعه گلخانه‌ها

مدیر شعب بانک کشاورزی استان چهارمحال و بختیاری گفت: بانک کشاورزی این استان با تحقق 228.6 درصد پیشرفت برنامه ابلاغی طرح توسعه گلخانه‌ها، توانست رتبه اول کشوری را کسب کند.
کسب رتبه اول کشوری در پیشرفت طرح توسعه گلخانه‌ها
هوشنگ طاهری میرقائد مدیر شعب بانک کشاورزی چهارمحال و بختیاری در گفت‌وگو با جهانبین نیوز؛ اظهار کرد: بانک کشاورزی این استان با تحقق 228.6 درصد پیشرفت برنامه ابلاغی طرح توسعه گلخانه‌ها، توانست رتبه اول کشوری را کسب کند.
 
وی افزود: از ابتدای سال 1401 تا پایان مردادماه، با پرداخت یک هزار 545 میلیارد ریال تسهیلات برای ایجاد و توسعه کشت‌های گلخانه‌ای به 52 طرح گلخانه در چهارمحال و بختیاری توسط بانک کشاورزی، 18.6 هکتار گلخانه جدید، ایجاد شده است.
 
مدیر شعب بانک کشاورزی چهارمحال و بختیاری ادامه داد: این میزان تسهیلات، نسبت به مدت مشابه سال قبل، 1317 درصد رشد داشته و با تحقق 228.6 درصدی پیشرفت برنامه ابلاغی طرح توسعه گلخانه‌ها طی پنج ماه در سال 1401، بانک کشاورزی استان چهارمحال و بختیاری، رتبه اول کشوری را کسب نموده است.
 
طاهری در ادامه به طرح ویژه وصول مطالبات بانک کشاورزی در حمایت از تولید و در راستای تامین منابع مالی و حمایت موثر از تولید کنندگان بخش کشاورزی اشاره کرد.
 
وی عنوان کرد: بدهکاران بانک کشاورزی می‌توانند تا پایان مهرماه 1401 در صورت تسویه نقدی بدهی خود، از تسهیلات جدید سرمایه در گردش در بخش‌های کشاورزی و غیر کشاورزی، به میزان 80  تا 100 درصد تسهیلات قبلی استفاده نموده و یا از بخشودگی 6 درصد جرائم وجه التزام  بهره مند شوند.
 
انتهای پیام/1031ج
 
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

يکشنبه ۲۷ شهريور ۱۴۰۱

ساعت:

۱۰:۱۳:۱۹

18 Sep 2022