۰
plusresetminus
تاریخ انتشاريکشنبه ۲۷ شهريور ۱۴۰۱ - ۱۰:۵۸
کد مطلب : ۵۱۶۵۳
سرپرست فرمانداری بروجن:

دغدغه گروه‌های جهادی معیشت، اقتصاد و حل مشکل مردم است

سرپرست فرمانداری بروجن گفت: گروه‌های جهادی متعلق به انقلاب و مردم هستند و دغدغه آنها معیشت، اقتصاد و حل مشکل مردم است.
دغدغه گروه‌های جهادی معیشت، اقتصاد و حل مشکل مردم است
به گزارش جهانبین نیوز؛ فتاح کرمی سرپرست فرمانداری شهرستان بروجن در جلسه قرارگاه بسیج سازندگی این شهرستان با بیان اینکه کار جهادی برخاسته از تفکر خدمت رسانی و عدالت محوری است اظهار کرد: گروه‌های جهادی متعلق به انقلاب و مردم هستند و دغدغه آنها معیشت، اقتصاد و حل مشکل مردم است.

وی ضمن تقدیر و تشکر از فعالیت‌های انجام شده بسیج سازندگی این شهرستان گفت: از سال گذشته تا کنون ۱۰۹ نفر از متقاضیان تسهیلات مشاغل خانگی و کارگاه‌های تولیدی جهت دریافت تسهیلات (حدود ۲۱ میلیارد و ۸۰۰ میلیون ریال) به بانک‌های عامل معرفی شده‌اند.

سرپرست فرمانداری شهرستان بروجن تشکیل ۳۸ صندوق قرض الحسنه محله محور با پرداخت ۱۰۹۸ فقره تسهیلات را از دیگر فعالیت‌های شاخص بسیج سازندگی ناحیه بروجن عنوان کرد و افزود: برگزاری دوره‌های آموزشی برای ۴۹۵ نفر در رشته‌های مختلف(پرورش دام، زنبور عسل، کشت گیاهان دارویی و...) با همکاری جهاد کشاورزی و سازمان فنی و حرفه‌ای، همکاری با جهاد کشاورزی در قالب طرح شهید همدانی جهت اجرای پروژه‌های (انتقال آب، احداث استخر ذخیره آب، احیای قنوات جهت کاهش اثرات خشکسالی)، همکاری با کمیته امداد جهت احداث و تعمیر مسکن مددجویان و همکاری در احداث و مرمت ۵ باب مسجد، همکاری با شبکه بهداشت و درمان در طرح شهید حاج قاسم سلیمانی برای مقابله با کرونا، توزیع کمک‌های مومنانه و بسته‌های معیشتی و ... از دیگر اقدامات بسیج سازندگی از سال گذشته تا‌کنون در شهرستان بروجن است.

کرمی بیان کرد: امید است با توجه به ظرفیت‌ها و توانمندی‌ها در این شهرستان بتوانیم با حمایت و همکاری بسیج سازندگی در راستای توسعه و حل مشکلات این شهرستان حرکت کنیم.

در ادامه این نشست هوشنگ فولادی مسئول بسیج سازندگی سپاه حضرت قمر بنی هاشم (ع) نیز گفت: بسیج سازندگی از اول انقلاب در هر عرصه‌ای که موردنیاز کشور بوده است برای کمک به مردم پیشقدم بوده‌ است.

وی افزود: بسیج سازندگی با فرهنگ و تفکر بسیجی و عمل به منویات فرماندهی معظم کل قوا در جهت تحقق آرمان‌های اصیل انقلاب اسلامی همچون محرومیت زدایی، کمک به مستضعفین و حل مشکلات گام برمی‌دارد.

انتهای پیام/1030ج
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

يکشنبه ۲۷ شهريور ۱۴۰۱

ساعت:

۱۱:۰۲:۳۵

18 Sep 2022