۰
plusresetminus
تاریخ انتشارجمعه ۲۵ شهريور ۱۴۰۱ - ۱۵:۱۵
کد مطلب : ۵۱۶۴۴
حجت‌الاسلام والمسلمین نکونام:

اربعین، نشان دهنده آغاز تحقق وعده وراثت صالحین در زمین است

کتمان مانور سی میلیونی اربعین توسط دشمن، ناشی از وحشت آنها از شکل‌گیری این رویداد عظیم است.
اربعین، نشان دهنده آغاز تحقق وعده وراثت صالحین در زمین است
به گزارش جهانبین نیوز؛ حجت الاسلام والمسلمین محمد علی نکونام در خطبه های اول نماز جمعه شهرکرد بعد از حمد و ثنای خداوند و صلوات بر حضرت محمد(ص) و اهل‌بیت مکرم ایشان، و توصیه به تقوای الهی، در تفسیر آیه 31 سوره ابراهیم خطاب خداوند متعال جمعی از انسانها با عنوان «بندگان» را نشان دهنده لطافت او نسبت به آنها دانست و جدی گرفتن دو موضوع ارتباط با خداوند از طریق نماز و ارتباط با خلق خداوند از طریق انفاق نعمتهای او را باعث رضایت خداوند از انسان دانست.

حجت الاسلام والمسلمین نکونام در خطبه دوم نماز، در تفسیر آیه 35 و 36 سوره مبارکه اسراء، نمازگزاران را به تراز محور عمل کردن در همه امور و بخصوص فضای مجازی سفارش کرد.

نکونام با اشاره به فرارسیدن اربعین حسینی، پدیدار شدن ظرفیتهای بزرگ اربعین را نشان دهنده آغاز تحقق وعده الهی در وراثت صالحین در زمین دانست و کتمان این مانور 30 میلیونی توسط دشمن را ناشی وحشت آنها از شکل‌گیری این رویداد عظیم دانست.

نماینده ولی فقیه در چهارمحال و بختیاری با بیان اینکه اربعین باعث بیدار شدن فطرتهای توحیدی شده است، این اتفاق را نشان‌دهنده وحدت و الفت روزافزون بین ملت‌ها و مخصوصاً دو ملت ایران و عراق دانست و از مردم عراق به خاطر پذیرایی صمیمانه آنها تشکر کرد.

امام جمعه شهرکرد با اشاره به هفته دفاع مقدس، این هشت سال را باوجود تحمیل انواع خسارتهای جانی و مالی، باعث ایجاد یک دوره بالندگی و ثبت افتخارات دانست و الگوگیری دولت‌ها از این دوران را خواستار شد. وی همچنین ترس فزاینده صهیونیستها از نابودی را یکی از دستاوردهای دفاع مقدس عنوان کرد.

حجت الاسلام نکونام در پایان توفیق عمل به وظایف و احکام نورانی اسلام و برافراشته تر شدن پرچم اسلام را از خداوند متعال خواستار شد.
 
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

جمعه ۲۵ شهريور ۱۴۰۱

ساعت:

۱۵:۲۵:۵۳

16 Sep 2022