۰
plusresetminus
تاریخ انتشارچهارشنبه ۲۳ شهريور ۱۴۰۱ - ۱۲:۱۷
کد مطلب : ۵۱۶۳۵
جانشین فرمانده نیروی انتظامی چهارمحال و بختیاری خبر داد

موتورسيكلت‌های قاچاق در توقيف پليس چهارمحال و بختیاری

جانشین فرمانده نیروی انتظامی چهارمحال و بختیاری از كشف پنج دستگاه موتورسيكلت سنگين قاچاق در شهرستان شهرکرد خبر داد.
موتورسيكلت‌های قاچاق در توقيف پليس چهارمحال و بختیاری
به گزارش جهانبین نیوز؛ سرهنگ محمدسعید یاری جانشین فرمانده نیروی انتظامی چهارمحال و بختیاری اظهار کرد: برای مانع‌زدایی از مسیر تولید و پشتیبانی از آن، مبارزه با قاچاق كالا و برخورد با جرايم اقتصادی ب‌صورت مستمر در دستور کار پلیس قرار دارد.

وی در ادامه با بيان اينكه درپی دریافت گزارشی مبنی‌بر اینکه فردی در واحد صنفی خود در شهرستان شهرکرد اقدام به نگهداری موتورسيكلت‌های قاچاق كرده‌ است، بلافاصله بررسی موضوع در دستور كار پليس قرار گرفت افزود: ماموران انتظامی پس از انجام تحقيقات لازم در اين زمينه و احراز صحت موضوع با هماهنگی قضائی به محل‌ مورد نظر اعزام شدند.

وی از كشف پنج دستگاه موتورسيكلت سنگين در بازرسی از این واحد صنفی خبر داد و بيان داشت: اکيپی متشکل از کارکنان فرماندهی انتظامی شهرستان شهركرد، پليس اطلاعات و امنيت عمومی و پليس امنيت اقتصادی این موتور سیکلت‌ها را توقیف کردند.

جانشین فرمانده نیروی انتظامی چهارمحال و بختیاری به معرفی متهم پرونده‌ به مرجع قضائی اشاره كرد و گفت: کارشناسان ارزش موتورسیکلت‌های كشف شده را 74 میلیارد ریال برآورد کردند.

یاری در پايان با اعلام اينكه قاچاق به‌عنوان يك آفت خطرناك سد راه پويايی اقتصاد و سلامت تجارت كشور محسوب می‌شود تصريح كرد: مبارزه با قاچاق كالا يكی از اهداف پليس در راستای تامين امنيت پايدار در جامعه است.

انتهای پیام/1026ج
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

چهارشنبه ۲۳ شهريور ۱۴۰۱

ساعت:

۱۲:۱۷:۴۰

14 Sep 2022