۰
plusresetminus
تاریخ انتشاردوشنبه ۲۱ شهريور ۱۴۰۱ - ۱۲:۱۷
کد مطلب : ۵۱۶۱۳
مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ایی چهارمحال و بختیاری خبر داد

اعزام 90 درصد ناوگان حمل و نقل عمومی چهارمحال و بختیاری به مرزهای غربی کشور/ 120 اتوبوس برای انتقال زوار اعزام شد

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ایی چهارمحال و بختیاری گفت: بیش از 90 درصد توان ظرفیتی ناوگان حمل و نقل عمومی استان چهارمحال و بختیاری برای انتقال زوار به مرزهای غربی کشور اعزام شدند.
اعزام 90 درصد ناوگان حمل و نقل عمومی چهارمحال و بختیاری به مرزهای غربی کشور/ 120 اتوبوس برای انتقال زوار اعزام شد
روح الله غلامی مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ایی چهارمحال و بختیاری در گفت‌وگو با جهانبین نیوز؛ اظهار کرد: ناوگان حمل و نقل عمومی اعزامی از این استان به مرزهای غربی از شرکت‌های مسافربری بودند.
 
وی با اشاره به اینکه بیش از 90 درصد توان ظرفیتی ناوگان حمل و نقل عمومی استان چهارمحال و بختیاری برای انتقال زوار به مرزهای غربی کشور اعزام شدند، افزود: تا روز پنجشنبه که آخرین آمار استخراج شد بیش از 120 دستگاه ناوگان از این استان راهی مرز شدند.
 
مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ایی چهارمحال و بختیاری ادامه داد: از بیش از 6 هزار زوار اهل این استان که در سامانه سماح ثبت نام و ناوگان حمل و نقل عمومی را انتخاب کرده بودند، حدود 4 هزار زائر با استفاده از ناوگان عمومی تا پایان روز پنجشنه به مرزها منتقل شدند.
 
غلامی عنوان کرد: بعد از آن با توجه به اینکه مرزها بسته شد، انتقال زوار صورت نگرفت تا دستورات بعدی اعلام شود.
 
وی خاطرنشان کرد: برای برگشت زوار نیز برنامه‌ریزی شده و همه شرکت‌های مسافربری مسؤول هستند که در جهت انتقال زوار شرکت کنند.
 
 مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ایی چهارمحال و بختیاری اضافه کرد: قالب خطوط حمل و نقل مسافر از مبدا استان به دیگر نقاط کشور محدود شده است و همه توان را برای انتقال زوار قرار دادیم تا بتوانیم به درستی این مهم را مدیریت کنیم.
 
غلامی بیان کرد: مرز استان چهارمحال و بختیاری شلمچه است، اما ناوگان حمل و نقل این استان به مرز مهران نیز اعزام شده و کمک‌رسانی را انجام می‌دهد.
 
وی تاکید کرد: علاوه بر اینکه ناوگان اتوبوسی چهارمحال و بختیاری برای انتقال زوار به مرزهای کشور اعزام شدند، ناوگان باری هم در حال آماده باش است و بیش از 10 کامیون به سمت مرز مهران در حال حرکت هستند.
 
مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ایی چهارمحال و بختیاری افزود: این کامیون‌های باری علاوه بر انتقال تجهیزات موکب‌ها و بار، در شرایط بحرانی می‌توانند برای انتقال زوار نیز مورد استفاده قرار گیرند.
 
غلامی در انتها یادآور شد: تاکنون هیچ حادثه‌ای برای ناوگان اتوبوسی و باری استان چهارمحال و بختیاری گزارش نشده است.
 
انتهای پیام/1031ج
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

دوشنبه ۲۱ شهريور ۱۴۰۱

ساعت:

۱۲:۲۰:۱۵

12 Sep 2022