۰
plusresetminus
تاریخ انتشاردوشنبه ۲۱ شهريور ۱۴۰۱ - ۰۸:۰۰
کد مطلب : ۵۱۶۱۲
سرپرست دفتر امور شهری و شوراهای استانداری چهارمحال و بختیاری؛

شهردار شهرکرد، حداکثر تا هفته آینده تعیین تکلیف می‌شود/ تعیین صلاحیت شهردار منتخب در وزارت کشور

سرپرست دفتر امور شهری و شوراهای استانداری چهارمحال و بختیاری درخصوص زمان تعیین تکلیف شهردار شهرکرد و احراز شرایط وی گفت: به احتمال بسیار زیاد حداکثر تا هفته آینده وضعیت شهردار شهرکرد تعیین تکلیف خواهد شد.
شهردار شهرکرد، حداکثر تا هفته آینده تعیین تکلیف می‌شود/ تعیین صلاحیت شهردار منتخب در وزارت کشور
بهادر عبدالغنی سرپرست دفتر امور شهری و شوراهای استانداری چهارمحال و بختیاری در گفت‌وگو با جهانبین نیوز؛ از ارسال نامه شورای اسلامی شهر شهرکرد درخصوص شهردار شهرکرد به وزارت کشور خبر داد.
 
وی افزود: براساس این نامه تعیین صلاحیت شهردار منتخب شهرکرد در حوزه مدیرکل شوراهای وزارت کشور در حال بررسی است.
 
سرپرست دفتر امور شهری و شوراهای استانداری چهارمحال و بختیاری ادامه داد: شرایط احراز شهرداران بنا بر قوانین تشکیلات و وظایف شوراهای اسلامی شهر بر عهده وزارت کشور است.
 
عبدالغنی درخصوص زمان تعیین تکلیف شهردار شهرکرد و احراز شرایط وی گفت: به احتمال بسیار زیاد حداکثر تا هفته آینده وضعیت شهردار شهرکرد تعیین تکلیف خواهد شد.
 
وی درخصوص مدرک تحصیلی شهردار منتخب از سوی شورای اسلامی شهرکرد، عنوان کرد: رشته مکانیک در سرفصل رشته‌های حائز شرایط برای شهرداری نیست، اما رشته‌هایی مانند برق شرایط احراز را دارد.
 
سرپرست دفتر امور شهری و شوراهای استانداری چهارمحال و بختیاری خاطرنشان کرد: بر همین اساس استعلام درخصوص مدرک تحصیلی شهردار منتخب شهرکرد از وزارت کشور انجام شده است، باتوجه به اینکه وزارت کشور یک نهاد قانونی محسوب می‌شود، این موضوع را که محمدحسین واحدیان شرایط تصدی پست شهرداری را دارد یا خیر، تعیین تکلیف می‌کند.

عبدالغنی اضافه کرد: معاونت خدمات شهری و رئیس سازمان زیباسازی شهرداری کاشان ازجمله سوابق شهردار منتخب شورای اسلامی شهر شهرکرد است را در کارنامه خود دارد، لذا علم کافی بر مسائل شهری را دارد.
 
وی تعامل با شهردار و شورای شهر و حرکت عملیاتی را در پیشبرد اهداف شهری و موفقیت شهردار ضروری عنوان کرد و افزود: در حال حاضرقضاوت  در خصوص عملکرد  فرد منتخب برای پست شهرداری سخت است.
 
سرپرست دفتر امور شهری و شوراهای استانداری چهارمحال و بختیاری با تاکید بر اینکه مدیریت در حوزه شهرداری باید منسجم‌تر باشد، ادامه داد: سرپرست شهرداری اختیارات شهردار را ندارد، بنابراین اقدامات صورت گرفته در این خصوص در حد انتظار نیست.
 
عبدالغنی در پایان ابراز امیدواری کرد: با ایجاد یک فضای خوب و با برنامه‌ریزی مناسب بعد از آنکه شهردار منتخب شورای شهر تایید شد، بخشی از مشکلات شهر شهرکرد حل شود.
 
انتهای پیام/1031ج
 
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

دوشنبه ۲۱ شهريور ۱۴۰۱

ساعت:

۱۰:۳۷:۰۶

12 Sep 2022