۰
plusresetminus
تاریخ انتشاريکشنبه ۲۰ شهريور ۱۴۰۱ - ۱۰:۴۵
کد مطلب : ۵۱۶۰۳
رئیس مرکز بهداشت چهارمحال و بختیاری؛

آب شرب شهرکرد کاملا سالم و مورد تایید است/ خودداری مردم از استفاده از منابع دیگر برای آب مصرفی

رئیس مرکز بهداشت چهارمحال و بختیاری گفت: آب شرب مصرفی مردم در شهرکرد کاملا سالم است و هیچ آلودگی ندارد، به مردم توصیه می‌کنم به جای استفاده از آب منابع دیگر مثل چاه‌های کشاورزی یا آب معدنی از آب شرب لوله‌کشی استفاده کنند.
آب شرب شهرکرد کاملا سالم و مورد تایید است/ خودداری مردم از استفاده از منابع دیگر برای آب مصرفی
علی احمدی رئیس مرکز بهداشت چهارمحال و بختیاری در گفت‌وگو با جهانبین نیوز؛ اظهار کرد: بعد از قطع چند روزه آب در شهرکرد بلافاصله مجموعه دانشگاه علوم پزشکی ورود کرده و با حساسیت موضوع سلامت آب شرب را تحت کنترل قرار داد.
 
وی افزود: خوشبختانه طی مدت زمان قطعی آب و همچنین بعد از آنکه آب از منابع مختلف تامین و وارد مدار شد هیچگونه بیماری مربوط به آب شرب ناسالم گزارش نشد.
 
احمدی ادامه داد: آب شرب مصرفی مردم در شهرکرد کاملا سالم است و هیچ آلودگی ندارد، چنانچه آب هر گونه آلودگی داشته باشد اعلام خواهیم کرد.
 
وی عنوان کرد: اطلاعات و آمار مربوط به بیماری‌ها مدام از سوی مرکز بهداشت چهارمحال و بختیاری جمع‌آوری می‌شود این آمار نشان می‌دهد حتی موارد و میزان بیماری‌ها نسبت به روزهای قبل کمتر شده است.
 
رئیس مرکز بهداشت چهارمحال و بختیاری خاطرنشان کرد: به مردم توصیه می‌کنم به جای استفاده از آب منابع دیگر مثل چاه‌های کشاورزی یا آب معدنی از آب شرب لوله‌کشی استفاده کنند.
احمدی اضافه کرد: آبی که هم‌اکنون در شبکه آبرسانی شهرکرد است، از منبع کوهرنگ تامین می‌شود و کاملا سالم است.
 
وی بیان کرد: هیچ تضمینی برای سلامت آب‌های غیر از شبکه آبرسانی وجود ندارد، ممکن است آب چاه کشاورزی نیترات داشته باشد، همانگونه که زمانی که آب شهرکرد قطع بود یک چاه کشاورزی به دلیل اینکه میزان نیترات آن بالا بود از مدار آبرسانی خارج شد.
 
انتهای پیام/1031ج
 
 
 
 
 
 
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

يکشنبه ۲۰ شهريور ۱۴۰۱

ساعت:

۱۰:۴۶:۴۵

11 Sep 2022