۰
plusresetminus
تاریخ انتشاريکشنبه ۲۰ شهريور ۱۴۰۱ - ۰۹:۲۵
کد مطلب : ۵۱۶۰۲
در ۹ ماه گذشته صورت گرفت

رشد ۶۰ درصدی منابع بانک قرض الحسنه مهر ایران در چهارمحال و بختیاری

مدیر شعب بانک قرض الحسنه مهر ایران چهارمحال و بختیاری گفت: حجم منابع قرض الحسنه استان با رشد ۶۰ درصدی در ۹ ماه گذشته از ۲۲ هزار میلیارد ریال به بیش از ۳۵ هزار میلیارد ریال افزایش یافته است که حاکی از توسعه سریع فرهنگ قرض الحسنه در این استان است.
رشد ۶۰ درصدی منابع بانک قرض الحسنه مهر ایران در چهارمحال و بختیاری
به گزارش جهانبین نیوز؛ علی توکلی مدیر شعب بانک قرض الحسنه مهر ایران چهارمحال و بختیاری اظهار کرد:  حجم منابع قرض الحسنه استان با رشد ۶۰ درصدی  در  ۹ ماه گذشته از ۲۲ هزار میلیارد ریال به بیش از ۳۵ هزار میلیارد ریال افزایش یافته است که حاکی از توسعه سریع فرهنگ قرض الحسنه در این استان است.
 
وی درباره اقدامات بانک قرض الحسنه مهر ایران در حوزه اشتغال، محرومیت زدایی و ازدواج جوانان افزود: ۷۳۰ هزار فقره وام اشتغال‌زایی به ارزش حدود ۸ هزار میلیارد ریال طی یکسال به متقاضیان در چهارمحال و بختیاری اعطا شده است.
 
مدیر شعب بانک قرض الحسنه مهر ایران چهارمحال و بختیاری ادامه داد: همچنین پرداخت ۳۷۲ هزار فقره وام ازدواج جوانان به ارزش ۷۵ هزار میلیارد ریال طی یک سال در کشور از دیگر اقدامات این بانک است که سهم این استان از ابتدای سال جاری ۴۵۵ میلیارد ریال بوده که در شعب ۱۹ گانه استان پرداخت شده است.
 
توکلی با اشاره به اقدامات انجام شده طی یک سال گذشته توسط بانک مهر ایران  گفت: ازجمله این اقدامات افزایش سقف وام قرض الحسنه از ۵۰ به ۲۰۰ میلیون تومان، پرداخت بالغ بر ۴۰ درصد وام‌ها بدون ضامن و بر اساس اعتبار سنجی است و امکان پرداخت وام به شرکت های حقوقی و دانش بنیان تا سقف ۵۰۰ میلیون تومان اشاره کرد.
 
وی عنوان کرد: همچنین شرکت‌ها، سازمان‌ها و ادرات می‌توانند با استفاده از " بسته حمایتی حقوق و دستمزد سازمانی" ضمن استفاده رایگان از بیمه عمر و حوادث تا سقف ۲۰۰ میلیون تومان به پرسنل خود وام پرداخت کنند.
 
مدیر شعب بانک قرض الحسنه مهر ایران چهارمحال و بختیاری به وظیفه بانک در قبال حمایت از تولید داخل اشاره و تاکید کرد: صدور ۶ هزار و ۲۰۰ فقره وام کالا کارت بدون نیاز به سابقه و معدل حساب ازجمله این اقدامات حمایتی است که در زمینه خرید محصول و خدمات ایرانی به ارزش یک میلیارد و 223 میلیون ریال پرداخت شده است.
 
توکلی بیان کرد: مردم چهارمحال و بختیاری می‌توانند به صورت همزمان از خدمات نوین و یا حضوری در ۱۹ شعبه این استان بهره‌مند شوند و در توسعه فرهنگ نیکوی قرض الحسنه مشارکت کنند.
 
انتهای پیام/1031ج
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

يکشنبه ۲۰ شهريور ۱۴۰۱

ساعت:

۰۹:۲۶:۵۹

11 Sep 2022