۰
plusresetminus
تاریخ انتشاريکشنبه ۲۰ شهريور ۱۴۰۱ - ۰۸:۵۵
کد مطلب : ۵۱۶۰۰
فرمانده سپاه حضرت قمر بنی هاشم (ع) استان چهارمحال و بختیاری تاکید کرد

لزوم انجام کار برای مردم، توسط خود مردم/ضرورت ایجاد اشتغال پایدار در چهارمحال و بختیاری

سردار علی محمد اکبری گفت: با خدمات ارائه شده پس از پیروزی انقلاب اسلامی، وضعیت چهارمحال و بختیاری را می توان گفت تا 180 درجه تغییر یافته و بهبود پیدا کرده، اما همچنان نسبت به استان‌های دیگر کاستی‌های زیادی دارد و یکی از مشکلات اصلی این استان اشتغال است که باید تدابیر بیشتری برای ایجاد اشتغال پایدار اندیشیده شود.
لزوم انجام کار برای مردم، توسط خود مردم/ضرورت ایجاد اشتغال پایدار در چهارمحال و بختیاری
به گزارش جهانبین نیوز؛ علی محمد اکبری فرمانده سپاه حضرت قمر بنی هاشم (ع) استان چهارمحال و بختیاری در جلسه قرارگاه اقتصاد مقاومتی و محرومیت‌زدایی که با حضور اعضای این قرارگاه برگزار شد ضمن تسلیت فرارسیدن ایام اربعین حسینی اظهار کرد: سپاه پاسداران انقلاب اسلامی از بدو تشکیل همواره مکمل دولت‌ها بوده است و ضمن بسیج کردن ظرفیت‌ها و توانمندی‌های مردمی، در برخی موارد هم با حضور میدانی به یاری مردم شتافته است.

سردار اکبری افزود: لفظ بسیج سازندگی به معنی انجام کار و وظیفه بیش از مسئولیت ذاتی است و در سپاه و بسیج در بحث مردم‌داری، مردم‌یاری، مردم‌نوازی و محرومیت‌زدایی که شعار اصلی بسیج سازندگی است، باید کار برای مردم توسط خود مردم انجام شود، زیرا کارهایی که توسط خود مردم انجام می‌شوند ماندگارتر هستند.

وی اجرای طرح‌های کشاورزی و بسیج سازندگی در مناطق محروم و روستایی و انجام کار با روحیه جهادی را مورد تأکید قرار داد و گفت: با توجه به مطالبات مقام معظم رهبری، از بسیج سازندگی استان و شهرستان‌ها می‌خواهم امیدآفرینی را سرلوحه کار خود قرار دهند.

اکبری تصریح کرد: مطالبات به‌حق مردم بسیار است و به‌ویژه در چهارمحال و بختیاری که توسعه‌نیافته است و به دلایلی از سال‌های قبل از انقلاب در محرومیت واقع شده، اما با توجه به اینکه برقراری عدالت از شعارهای اصلی نظام مقدس جمهوری اسلامی است، علی‌رغم خدمات بی‌شمار پس از انقلاب اسلامی در این خطه از سرزمین اسلامی، کاستی‌های زیادی وجود دارد که باید بیش از پیش مورد توجه مسئولین قرار گیرد.

وی تأکید کرد: با خدمات ارائه شده پس از پیروزی انقلاب اسلامی، وضعیت این استان را می‌توان گفت تا 180 درجه تغییر یافته و بهبود پیدا کرده، اما همچنان نسبت به استان‌های دیگر کاستی‌های زیادی دارد و یکی از مشکلات اصلی این استان اشتغال است.

سردار اکبری بودجه سفر ریاست جمهوری و اعتبارات دیگر که به این استان اختصاص می‌یابد را برای تکمیل برخی از زیرساخت‌ها مورد تقدیر قرار داد و گفت: البته این اعتبارات منجربه ایجاد اشتغال پایدار در استان نمی‌شود و باید تدابیر بیشتری برای این موضوع  اندیشیده شود.

فرمانده سپاه حضرت قمربنی‌هاشم (ع) در ادامه گفت: راه‌اندازی تعاونی‌ها و صندوق‌های قرض‌الحسنه از سوی بسیج سازندگی برای ایجاد اشتغال در مناطق محروم و روستایی بسیار کارگشاست.

حجت الاسلام و المسلمین امان الله حسینی صدر مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه حضرت قمربنی‌هاشم (ع) نیز با اشاره به فرارسیدن اربعین حسینی، شکوه و عظمت پیاده‌روی اربعین را نشان‌گر فراگیر شدن نهضت کربلا و قیام عاشورا در اقصی نقاط دنیا عنوان کرد و افزود: حضور ملیت‌ها و حتی پیروان ادیان و فرق مختلف دینی و مذهبی در مراسم باشکوه اربعین حسینی، نشان می‌دهد که درس‌های قیام عاشورا در قلوب ملت‌های مختلف نفوذ کرده است.

وی در بخش دیگری از سخنان خود به اهمیت موضوع اقتصاد مقاومتی و خنثی‌سازی تحریم‌های ظالمانه اشاره کرد و گفت: برنامه‌های محرومیت‌زدایی سپاه و بسیج نقش مؤثری در مناطق محروم و ارتقای شاخص زندگی مردم در این مناطق داشته است.


انتهای پیام/1030ج
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

يکشنبه ۲۰ شهريور ۱۴۰۱

ساعت:

۰۸:۵۸:۰۸

11 Sep 2022