:23'; $conf['{MOBILE_FOOTER_BLOCK}']['cache_html'] = '1'; $conf['{MOBILE_FOOTER_BLOCK}']['func'] = 'Get_Mobile_Footer'; $conf['{MOBILE_FOOTER_BLOCK}']['prms'] = '0'; ?>:23'; $conf['{MOBILE_FOOTER_BLOCK}']['cache_html'] = '1'; $conf['{MOBILE_FOOTER_BLOCK}']['func'] = 'Get_Mobile_Footer'; $conf['{MOBILE_FOOTER_BLOCK}']['prms'] = '0'; ?> لزوم انجام مراقبت‌های لازم جهت بازگشت زوار اربعین از سوی مجموعه بهداشت و درمان | جهان بین
۰
plusresetminus
تاریخ انتشارشنبه ۱۹ شهريور ۱۴۰۱ - ۱۳:۳۵
کد مطلب : ۵۱۵۹۹
معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی چهارمحال و بختیاری تاکید کرد

لزوم انجام مراقبت‌های لازم جهت بازگشت زوار اربعین از سوی مجموعه بهداشت و درمان

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی چهارمحال و بختیاری گفت: برخی زوار اربعین سرور و سالار شهیدان ممکن است در زمان بازگشت دچار مشکلات و بیماری‌هایی باشند بنابراین مجموعه بهداشت و درمان پیگیری لازم در این خصوص را داشته باشند تا مبادا با مشکلات جدی در این خصوص مواجه شویم.
لزوم انجام مراقبت‌های لازم جهت بازگشت زوار اربعین از سوی مجموعه بهداشت و درمان
به گزارش جهانبین نیوز؛ محسن حسین میرزایی ظهر امروز در ستاد استانی مقابله با بیماری کرونا در چهارمحال و بختیاری، اظهار کرد: وضعیت آرامی به لحاظ شیوع بیماری کرونا در استان حاکم است، اما این آرامش نباید باعث عادی انگار شود چراکه همچنان کرونا وجود دارد.
 
وی افزود: رعایت پروتکل‌های بهداشتی، استفاده از ماسک، رعایت فاصله‌پذاری اجتماعی و تزریق دوز یادآور واکسن کرونا باید جدی گرفته شود.
 
معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی چهارمحال و بختیاری ادامه داد: بازگشایی مدارس یک نقطه عطف در استان و کشور است، جوی در مدارس باید حاکم باشد که اعتماد خانواده‌ها را جذب کند.
 
حسین میرزایی عنوان کرد: مدارس و دانشگاه‌ها باید حضوری برگزار شود لذا همه اقدامات لازم برای بازگشایی امن این مراکز علمی صورت گیرد.
 
وی خاطرنشان کرد: برخی زوار اربعین سرور و سالار شهیدان ممکن است در زمان بازگشت دچار مشکلات و بیماری‌هایی باشند بنابراین مجموعه بهداشت و درمان پیگیری لازم در این خصوص را داشته باشند تا مبادا با مشکلات جدی در این خصوص مواجه شویم.
 
معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی چهارمحال و بختیاری اضافه کرد: اقدامات اغنایی از سوی مجموعه رسانه‌های استان جهت آگاه‎‌سازی خانواده‎‌ها، دانشجویان و دانش‌آموزان در آستانه بازگشایی مدارس انجام شود.
 
انتهای پیام/1031ج
 
 
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

شنبه ۱۹ شهريور ۱۴۰۱

ساعت:

۱۳:۳۸:۳۶

10 Sep 2022