۰
plusresetminus
سرپرست معاونت هماهنگی امور عمرانی استاندار چهارمحال و بختیاری گفت: چهار دستگاه راه و شهرسازی، دانشگاه علوم پزشکی شهرکرد، نوسازی مدارس و راهداری و حمل و نقل جاده‌ای چهارمحال و بختیاری، مانده اعتبار قابل توجهی دارند، بنابراین این دستگاه‌ها سعی کنند اعتبارات مانده را سریعا جذب کنند.
اولتیماتوم معاون عمرانی استاندار چهارمحال و بختیاری به چهار دستگاهی که اعتبارات‍شان را جذب نکردند
به گزارش جهانبین نیوز؛ علی حیدری سرپرست معاونت هماهنگی امور عمرانی استاندار چهارمحال و بختیاری پیش از ظهر امروز در شورای برنامه‌ریزی و توسعه چهارمحال و بختیاری، اظهار کرد: از ۹۴ دستگاه اجرایی در استان مانده اعتبار ۳۷ دستگاه صفر است و مابقی دستگاه‌ها نیز مانده اعتبار قابل توجهی ندارند.
 
وی افزود: چهار دستگاه راه و شهرسازی، دانشگاه علوم پزشکی شهرکرد، نوسازی مدارس و راهداری و حمل و نقل جاده‌ای چهارمحال و بختیاری، مانده اعتبار قابل توجهی دارند، بنابراین این دستگاه‌ها سعی کنند اعتبارات مانده را سریعا جذب کنند.
 
سرپرست معاونت هماهنگی امور عمرانی استاندار چهارمحال و بختیاری ادامه داد: پیگیری‌ها درخصوص جذب قیر دهیاری‌ها و صندوق حوادث ساختمان در حال انجام است.
 
حیدری با اشاره به وجود مشکلات بوجود آمده برای برخی منازل در طرح هادی عنوان کرد: مقرر شد مشکلات این خانه‌ها در کارگروه استانی مطرح و پیگیری رفع مشکلات آن انجام شود.
 
وی خاطرنشان کرد: برخی دستگاه‌های اجرایی با توجه به مناسبات داخلی خود افتتاحیه‌ها و کلنگ‌زنی‌هایی انجام می‌دهند که این موارد خارج از بازه زمانی رسمی مثل هفته دولت و دهه فجر است، لذا تصمیم بر آن شد تا همه کلنگ‌زنی‌ها و بهره‌برداری‌ها در این دو تاریخ باشد.
 
انتهای پیام/۱۰۳۱ج
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

شنبه ۱۹ شهريور ۱۴۰۱

ساعت:

۱۳:۰۰:۵۱

10 Sep 2022