۰
plusresetminus
استاندار چهارمحال و بختیاری با تاکید بر اینکه کارگروه ایجاد اشتغال برای ایثارگران با پیگیری بنیاد شهید و امور ایثارگران چهارمحال و بختیاری تشکیل شود، گفت: تاکنون نتوانستیم از ظرفیت بالای قرارگاه خاتم الانبیا و امام حسن (ع) در رفع محرومیت در چهارمحال و بختیاری به‌خوبی استفاده کنیم.
کارگروه ایجاد اشتغال ایثارگران در چهارمحال و بختیاری تشکیل شود/از ظرفیت قرارگاه خاتم‌الانبیا در رفع محرومیت‌ها استفاده نشده است
به گزارش جهانبین نیوز؛ غلامعلی حیدری پیش از ظهر امروز در شورای برنامه‌ریزی و توسعه چهارمحال و بختیاری، اظهار کرد: آمایش سرزمین، بیکاری، تعاون و مشارکت اجتماعی، فضای مجازی، سمن‌ها یا گروه‌های دانش‌بنیان و... موارد مهمی است که باید در طرح‌های پژوهشی چکش‌کاری و پیگیری شود.
 
وی افزود: از نظرات اساتید و پژوهشگران دانشگاهی در طرح‌های پژوهشی اولویت‌دار چهارمحال و بختیاری در استان استفاده شود.
 
استاندار چهارمحال و بختیاری ادامه داد: اقدامات خوبی برای تسهیل سفر زائران اربعین انجام شده است و مشکلات بوجود آمده عمدتا به دلیل ضعف زیرساخت‌ها در کشور همسایه بوده است.
 
حیدری عنوان کرد: موانع بوجود آمده در پروژه‌هایی که در دست اجرا هستند برطرف شود تا دهه فجر امسال شاهد افتتاح و بهره‌برداری از طرح‌های عظیم و گسترده باشیم.
 
وی خاطرنشان کرد: خوشبختانه امسال ۵۵ میلیارد تومان بودجه بحران تصویب و برای تملک دارایی‌های سرمایه‌ای ابلاغ شد، همچنین ۲۵ میلیارد تومان نیز برای اعتبارات هزینه‌ای به استان ابلاغ شده است.
 
استاندار چهارمحال و بختیاری با اشاره به اینکه اجرای مصوبات نیازمند تحرک است، اینکه بنشینیم و مصوبات اجرا نشود درست نیست، گفت: از این به بعد اگر مصوبات اجرا نشود دستگاه مربوطه تذکر و توبیخ دریافت می‌کند و در نهایت به وزارتخانه مربوطه اطلاع‌رسانی خواهد شد.
 
حیدری اضافه کرد: مهم‌ترین مصوبه در حال حاضر اعتبارات سال ۱۴۰۰ است، دستگاه‌های اجرایی در چهارمحال و بختیاری تا آخر هفته فرصت دارند اعتبارات را جذب کنند، سرعت بخشیدن در مبادله موافقت‌نامه‌ها از سوی ادارات سرعت بخشیده شود.
 
وی بیان کرد: سهم چهارمحال و بختیاری در بحث مالیات مشخص شده است، یک هزار و ۵۰۰ میلیارد تومان سهم این استان درخصوص مالیات است و اگر بیشتر از این مقدار مالیات در استان محقق شود در خود استان هزینه خواهد شد.
 
استاندار چهارمحال و بختیاری با بیان اینکه درآمدها و هزینه‌ها داخلی ادارات باید مشخص شود، تصریح کرد: فرمانداران و مدیران کل پروژه‌های خود را برای افتتاح و بهره‌برداری در دهه فجر آماده کنند.
 
حیدری افزود: در حال حاضر درصد بالایی از پروژه‌های چهارمحال و بختیاری فعال هستند و این نشان می‌دهد با انجام کار جهادی تکمیل پروژه‌ها و فعال بودن آن‌ها شدنی است.
 
وی ادامه داد: تشکیل ستاد پیگیری مصوبات دولت ضروری است، این ستاد هر ۱۵ روز یک بار تشکیل شود و  مصوبات مربوط به سفر ریاست جمهور، طرح توسعه کوهرنگ و اعتبارات ۱۴۰۱ در آن دنبال شود.
 
استاندار چهارمحال و بختیاری با بیان اینکه کارگروه‌های زیرمجموعه شورای برنامه‌ریزی فعال شود، عنوان کرد: رصد ثبت اشتغال دستگاه‌های اجرایی مهم است و باید پیگیری شود.
 
حیدری با تاکید بر اینکه کارگروه ایجاد اشتغال برای ایثارگران با پیگیری بنیاد شهید و امور ایثارگران چهارمحال و بختیاری تشکیل شود، گفت: دستگاه‌ها درخصوص تامین نیاز زائران کمک کنند.
 
وی تاکید کرد: تاکنون نتوانستیم از ظرفیت بالای قرارگاه خاتم الانبیا و امام حسن (ع) در رفع محرومیت در چهارمحال و بختیاری به‌خوبی استفاده کنیم.
 
انتهای پیام/۱۰۳۱ج
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

شنبه ۱۹ شهريور ۱۴۰۱

ساعت:

۱۳:۳۶:۳۷

10 Sep 2022