۰
plusresetminus
تاریخ انتشارشنبه ۱۹ شهريور ۱۴۰۱ - ۱۰:۲۴
کد مطلب : ۵۱۵۹۲
مدیرکل هواشناسی چهارمحال و بختیاری:

صبح‌های شهرکرد همچنان خُنَک می‌ماند/پیش‌بینی بارش‌های رگباری و نقطه‌ای، در روزهای آینده برای چهارمحال و بختیاری

مدیرکل هواشناسی چهارمحال و بختیاری گفت: صبح امروز دمای شهرکرد به 9/5 تا 10 درجه سانتی‌گراد رسید و به‌عنوان خنک‌ترین ایستگاه استان ثبت شد، طی روزهای آینده نیز همچنان شاهد صبح‌های خنک هستیم.
صبح‌های شهرکرد همچنان خُنَک می‌ماند/پیش‌بینی بارش‌های رگباری و نقطه‌ای، در روزهای آینده برای چهارمحال و بختیاری
مهران چراغ‌پور مدیرکل هواشناسی چهارمحال و بختیاری در گفت‌وگو با جهانبین نیوز؛ اظهار کرد: صبح امروز دمای شهرکرد به 9 و نیم تا 10 درجه سانتی‌گراد رسید و به‌عنوان خنک‌ترین ایستگاه استان ثبت شد، طی روزهای آینده نیز همچنان شاهد صبح‌های خنک هستیم.
 
وی تصریح کرد: شاهد ناپایداری‌هایی طی یکی دو روز گذشته در سطح استان بودیم و رگبارهای پراکنده از ایستگاه دزک در شهرستان کیار، ایستگاه فارسان، برخی مناطق سبزکوه، حاشیه زاینده‌رود، اعلام شد.
 
مدیرکل هواشناسی چهارمحال و بختیاری خاطرنشان کرد: این وضعیت تا اواسط هفته ادامه دارد و ناپایداری‌هایی برای این مدت پیش‌بینی می‌شود.
 
چراغ‌پور افزود: آسمان در روزهای آینده صاف تا کمی ابری و برای بعدازظهر رشد ابر پیش‌بینی می‌شود که در برخی از نقاط استان رگبار باران در پی دارد اما رگبارها موثر و قابل ملاحظه‌ای نخواهد بود.
 
وی ادامه داد: بارش‌ها به‌صورت نقطه‌ای در برخی نقاط به‌ویژه در ارتفاعات خواهد بود، همچنین در این مدت وزش نسبتا شدید باد را خصوصا در بعدازظهرها داریم که در مناطق مستعد و خشک می‌تواند موجب خیزش گرد و خاک شود.
 
مدیرکل هواشناسی چهارمحال و بختیاری افزود: امروز نسبت به روز گذشته یک درجه افزایش دما داشته و طی روزهای آینده انتظار کاهش نسبی و تدریجی دما را داریم که چندان قابل ملاحظه نیست.
 
انتهای پیام/1026ج
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

شنبه ۱۹ شهريور ۱۴۰۱

ساعت:

۱۰:۲۶:۳۲

10 Sep 2022