۰
plusresetminus
تاریخ انتشارشنبه ۱۹ شهريور ۱۴۰۱ - ۱۲:۲۲
کد مطلب : ۵۱۵۹۱
در سال 1401 صورت گرفت

اختصاص یک میلیارد تومان اعتبار برای طرح‌های پژوهشی در چهارمحال و بختیاری

رئیس سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی چهارمحال و بختیاری گفت: امسال برای طرح‌های پژوهشی یک میلیارد تومان اعتبار در نظر گرفته شده است و اولویت‌های پژوهشی پیشنهادی این سازمان در استان شامل ۴۷ طرح پژوهشی است.
اختصاص یک میلیارد تومان اعتبار برای طرح‌های پژوهشی در چهارمحال و بختیاری
به گزارش جهانبین نیوز؛ علی شهریارپور رئیس سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی چهارمحال و بختیاری پیش از ظهر امروز در شورای برنامه‌ریزی و توسعه چهارمحال و بختیاری، اظهار کرد: توزیع اعتبارات مربوط به پروژه‌های تملک دارایی‌های سرمایه‌ای این استان شامل منابع استانی و نفت و گاز به مبلغ ۵۵۸ میلیارد و ۲۵۵ میلیون تومان مصوب شد.
 
وی افزود: همچنین تغییر منبع تامین بار مالی نیروهای وظیفه و طرحی هزینه‌ای جهت انتقال از سایر پرسنلی به حقوق و مزایای پرسنلی به تصویب رسید.
 
رئیس سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی چهارمحال و بختیاری ادامه داد: از دیگر مصوبات شورای برنامه‌ریزی و توسعه استان توزیع تسهیلات جزء دو بند ب تبصره ۱۶ قانون بودجه سال ۱۴۰۱ براساس بخش اقتصادی بود، سهم استان در این خصوص یک هزار و ۶۰۰ میلیارد تومان است.
 
شهریارپور عنوان کرد: دستگاه‌های اجرایی بخش خدمات شامل ادارات میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی، ارتباطات، فرهنگ و ارشاد اسلامی، ورزش و جوانان، صنعت، معدن و تجارت و اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی بوده که بر مبنای شاخص‌های اشتغال این بخش توزیع خواهند شد.
 
وی خاطرنشان کرد: در توزیع شهرستانی منابع ذکر شده شاخص جمعیت روستایی و ضریب محرومیت شهرستان‌های تابعه چهارمحال و بختیاری در نظر گرفته شده است.
 
رئیس سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی چهارمحال و بختیاری با اشاره به اینکه امسال برای طرح‌های پژوهشی یک میلیارد تومان اعتبار در نظر گرفته شده است، اضافه کرد: اولویت‌های پژوهشی پیشنهادی این سازمان در استان در سال ۱۴۰۱ شامل ۴۷ طرح پژوهشی هستند که شامل استفاده از فناوری‌ها در جهت کنترل و کاهش آلایندگی‌های زیست محیطی، مدیریت پدیده‌های اجتماعی مانند کودکان کار، رسانه‌های نوین، اعتیاد، خانواده، بیکاری، فرار دختران و...، وضعیت شناسی و توسعه نشاط اجتماعی، گسترش معنویت و اخلاق اسلامی در مناسبات سیاسی، اقتصادی، اجتماعی و اداری و... است.

شهریارپور تصریح کرد: 14 طرح زیربنایی در شورای برنامه‌ریزی و توسعه چهارمحال و بختیاری مطرح شد که یک طرح آن از دستورکار خارج و 13 طرح دیگر با رای اعضای شورا به تصویب رسید.

وی افزود: 100 درصد مبادله موافقت نامه هزینه‌ای در چهارمحال و بختیاری انجام گرفته است، مبادله موافقت نامه تملک سرمایه‌ای تنها 30 درصد انجام شده است، ادارات تا اخر هفته وقت دارند تا همه موافقت نامه‌های مربوط به خود را مبادله کنند، اعتبارات به دستگاهی تخصیص می‌یابد که بیشترین مبادله را داشته باشند.

انتهای پیام/1026ج
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

شنبه ۱۹ شهريور ۱۴۰۱

ساعت:

۱۳:۲۲:۰۶

10 Sep 2022