۰
plusresetminus
تاریخ انتشارشنبه ۱۹ شهريور ۱۴۰۱ - ۰۹:۳۵
کد مطلب : ۵۱۵۹۰
مدیر روابط عمومی و اطلاع‌رسانی دانشگاه علوم پزشکی شهرکرد خبر داد

برگزاری جشنواره کشوری علمی، فرهنگی و هنری جوانی جمعیت در دانشگاه علوم پزشکی شهرکرد

مدیر روابط عمومی و اطلاع‌رسانی دانشگاه علوم پزشکی شهرکرد گفت: جشنواره کشوری علمی، فرهنگی و هنری جوانی جمعیت هم‌زمان با میلاد حضرت رسول اکرم (ص) در دانشگاه علوم پزشکی شهرکرد برگزار می‌شود.
برگزاری جشنواره کشوری علمی، فرهنگی و هنری جوانی جمعیت در دانشگاه علوم پزشکی شهرکرد
به گزارش جهانبین نیوز؛ سید علی درخشان مدیر روابط عمومی و اطلاع‌رسانی دانشگاه علوم پزشکی شهرکرد قرارگاه جوانی جمعیت دانشگاه علوم پزشکی شهرکرد درنظر دارد جشنواره فرهنگی، اجتماعی، هنری و پژوهشی تعالی سلامت و جوانی جمعیت را با هدف ترویج فرهنگ ازدواج و فرزندآوری، آگاه‌سازی و اقناع‌سازی جامعه از مزایای جوانی جمعیت برگزار نماید.

وی تصریح کرد:  انگ‌زدایی برای درمان ناباروری، کاهش سقط جنین و سزارین و چالش‌ها و تهدیدات سال‌خوردگی جمعیت کشور و چهارمحال و بختیاری و مطالبه اجرای قانون حمایت از خانواده و جوانی جمعیت از دیگر اهداف برگزاری این جشنواره به شمار می‌رود.

درخشان محورهای این جشنواره را شامل:  پوستر طراحی گرافیک، داستان کوتاه و فیلمنامه، مقالات پژوهشی و علمی، نقاشی، وبلاگ‌نویسی، تولیدات نرم‌افزاری، انیمیشن موشن‌گرافی و کلیپ، پیشنهادات و ایده‌های کاربردیتیتر و جملات کوتاه و تاثیرگذار، خوشنویسی پادکست، درس‌آموخته‌ها و تجربیات کاربردی و مشاوره برای ترویج مفاهیم جمعیت‌باور و جمعیت‌یاور اعلام کرد.

مدیر روابط عمومی و اطلاع‌رسانی دانشگاه علوم پزشکی شهرکرد با بیان اینکه شروع ثبت‌نام جشنواره از ۲۷ تیرماه هم‌زمان با عید غدیر خم بوده است افزود: آخرین مهلت ارسال آثار هفت مهرماه، ارزیابی آثار ۱۷مهر و برگزاری جشنواره ۲۲ مهرماه ۱۴۰۱ است.

وی در ادامه از کلیه علاقه‌مندان و فعالان حوزه‌های فرهنگی، اجتماعی، هنری و پژوهشی رسانه و دیجیتال در هر رده سنی خواست، جهت دریافت اطلاعات بیشتر از محورهای جشنواره به وب سایت قرارگاه جوانی جمعیت دانشگاه علوم پزشکی شهرکرد به آدرس سایت جشنواره: Javani@skums.ac.ir یا ایمیل SKums.ac.ir/javani اداره جوانی جمعیت؛ قسمت جشنواره جوانی جمعیت مراجعه نموده و ضمن مطالعه فراخوان جشنواره در صورت تمایل ثبت‌نام نمایند.

به گفته درخشان، به نفرات برتر جشنواره، هم‌زمان با میلاد با سعادت حضرت رسول اکرم (ص) جوایز نفیسی از طرف دانشگاه علوم پزشکی شهرکرد اهدا می‌شود.



انتهای پیام/1026ج
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

شنبه ۱۹ شهريور ۱۴۰۱

ساعت:

۰۹:۴۰:۲۰

10 Sep 2022