۰
plusresetminus
تاریخ انتشارچهارشنبه ۹ شهريور ۱۴۰۱ - ۰۸:۵۷
کد مطلب : ۵۱۵۲۳
فرمانده سپاه ناحيه فارسان:

فضاي مجازي کنترل نشود جامعه را به تباهی می‌کشاند

  عليرضا عربي فرمانده سپاه ناحیه فارسان فضاي مجازي را به مثابه شمشير دولبه اي دانست که اگر مديريت شود عامل نجات و اگر کنترل نشود خانواده و جامعه را به تباهي مي‌کشاند.
فضاي مجازي کنترل نشود جامعه را به تباهی می‌کشاند
به گزارش جهانبین نیوز؛ فرمانده سپاه ناحيه فارسان در جمع بسيجيان فعال در حوزه مجازي، با تسليت ايام محرم و صفر و گراميداشت هفته دولت،‌ فضاي مجازي را همچون شمشير دو لبه‌اي دانست که اگر بتوانيم آن را کنترل کنيم و در مسير درست آن را بکار ببنديم مي‌تواند بسيار اثربخش و سازنده باشد اما اگر کنترل از دست ما خارج شود مي‌تواند آسيب‌هاي جبران‌ناپذيري را براي افراد، خانواده و جامعه به همراه داشته باشد.
 
عليرضا عربي افزود: ناامني در فضاي مجازي مي‌تواند به اشکال مختلف باشد به‌عنوان‌مثال گاهي محتوايي که در اين فضا در اختيار افراد قرار مي‌گيرد نامناسب بوده که متأسفانه دسترسي به اين محتواهاي نامناسب امروزه بسيار شايع است و افراد حتي گاهي بدون اينکه بخواهند هم اين محتواها در معرض ديدشان قرار مي‌گيرد چه برسد به اينکه فردي اين محتواي نامناسب را جستجو کند.
 
وي در ادامه عنوان کرد: يکي از زمينه‌هاي اصلي در بروز مشکلات خانوادگي و اصولاً نارضايتي از زندگي مشترک، فضاي مجازي است که تحت تأثير توليدات رسانه‌اي به وجود آمده و باعث آن گرديده تا سطح توقع از زندگي‌هاي مشترک را به‌خصوص در ميان نسل جوان بالا ببرد.
 
فرمانده سپاه ناحيه فارسان، ادامه داد: آنچه جوان بايد از زندگي مشترک انتظار داشته باشد تحت تأثير اين فضا به‌نوعي تحريف مي‌شود و در برخي از مواقع تبعات زيانباري براي آينده جوانان به همراه دارد.

انتهاي پيام/590پ
 
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

چهارشنبه ۹ شهريور ۱۴۰۱

ساعت:

۰۸:۵۹:۲۶

31 Aug 2022