۰
plusresetminus
تاریخ انتشارپنجشنبه ۲۷ مرداد ۱۴۰۱ - ۱۰:۴۴
کد مطلب : ۵۱۴۱۹
آزادگان قهرمانان بی ادعا و طلایه‌داران نهضت عاشورا؛

تجلیل شورای اسلامی شهرکرد از آزادگان هشت سال دفاع مقدس

به مناسبت فرارسیدن ۲۶ مردادماه سالروز بازگشت آزادگان به میهن اسلامی در سال ۱۳۶۹؛ ۱۰ نفر از آزادگان هشت سال دفاع مقدس در یکصد و پانزدهمین جلسه علنی شورای اسلامی شهرکرد تجلیل شدند.
تجلیل شورای اسلامی شهرکرد از آزادگان هشت سال دفاع مقدس
به گزارش جهانبین نیوز ؛ مصطفی حیدری در یکصد و پانزدهمین جلسه علنی شورای اسلامی شهرکرد با اشاره به فداکاری و صبر اسرای جنگ تحمیلی در اردوگاه‌های بعثی، گفت: صبر و استقامت شما در تاریخ ثبت خواهد شد و هیچگاه از ذهن‌ها فراموش نخواهد شد و ما همواره قدردان فداکاری‌های شما هستیم‌. زنده نگاه‌داشتن یاد آزادگان سرافراز میهن اسلامی باید به یک تداوم از یک فرهنگ و اخلاق اجتماعی تسری پیدا کند.

رئیس شورای اسلامی شهرکرد اظهارداشت: همه ما به فرهنگ ایثار و شهادت، معتقد هستیم چرا که تلنگری است به کسانی که در امور اجرایی تصدی دارند و باید توجه داشته باشند که آزادگان وظایف خود را به درستی انجام دادند.

ماشاالله ایزدی رئیس‌ کمیسیون فرهنگی، اجتماعی، ورزشی، ایثارگران و بانوان شورای اسلامی شهرکرد نیز در ادامه با بیان اینکه آزادگان از آرمان‌های انقلاب و نظام و تمامیت ارضی دفاع کردند، تاکید کرد: همواره قدردان جامعه ایثارگری به ویژه خانواده معزز شهدا، جانبازان و آزادگان عزیز هستیم.

آزادگان، شهیدان زنده و همیشه در تاریخ نام و یادشان پابرجاست

فرشاد چراغپور رئیس کمیسیون عمران شورای اسلامی شهرکرد با بیان اینکه آزادگان شهدای زنده هستند که تا همیشه نام و یادشان در تاریخ پابرجاست، گفت: لحظات بازگشت غرور انگیز آنان همراه با باران اشک و بوسه بر خاک مقدس این سرزمین، هیچ گاه از خاطر مردم قدرشناس و حق باور ما زدوده نخواهد شد.

داود نجفی رییس کمیسیون بودجه، مالی و برنامه ریزی شورای اسلامی شهرکرد نیز تاکید کرد: بی تردید امنیت، آرامش و آسایش حاکم بر ایران اسلامی مرهون فداکاری و جانفشانی آزادگان سرافرازی است که مجاهدانه و بااقتدار در مقابل دشمن ایستادگی کردند و از کیان و تمامیت ارضی ایران اسلامی دفاع کردند.

محمدرضا بیاتی با اشاره به نقش مهم آزادگان در دوران هشت سال دفاع مقدس، اظهار کرد: آزادگان گنجینه‌های ارزشمندی هستند و با افتخارآفرین‌هایی که وارثان مکتب حضرت زینب کبری(س) بوده و پایداری‌شان بر عهدی که با امام راحل(ره) داشتند، تلألویی از پذیرش مهر تابان ولایت و وطن دوستی و دینداری و حفظ شرفشان است.

رییس کمیسیون شهرسازی شورای اسلامی شهرکرد آزادگان را قهرمانان بی‌ادعا و طلائیه داران نهضت عاشورا که با تکیه بر ایمان الهی در برابر رژیم بعثی توانستند چون الماسی درخشان خلوص خود را در حفظ ارزش ها و آرمان هایشان به جهانیان اثبات کنند و اگر امروز عزتمندیم و دشمنان در برابر ما پوزه بر خاک می کشند حاصل همین ایستادگی هاست.

زبانم از گفتن سخن درباره جانبازان قاصر است

فاطمه بیگی رئیس کمیسیون املاک و امور اداری شورای اسلامی شهرکرد با بیان اینکه خدا را شاکریم که در شورای اسلامی شهرکرد بعنوان نمایندگان مردم به ما این توفیق را عطا فرموده تا قدم کوچکی در راه تجلیل از ایثارگری‌ها و فداکاری‌های شما آزادگان برداریم و زبانم قاصر است از گفتن فداکاری‌ها و سختی درباره جانبازان والامقام است، گفت: گرچه شهدا امروز نیستند، واسطه‌های فیض الهی آنها در جامعه حضور دارند و ما قدردان این افتخارهای اسلام و نظام اسلامی هستیم و از این نعمت‌های الهی برخوردار و شاکریم.

یادآوری می‌شود در ادامه این جلسه خاطره‌گویی از دوران اسارت آزادگان همراه بود و در پایان از ۱۰ نفر از آزادگان شهرکرد تجلیل شد.

انتهای پیام/1020ج
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

پنجشنبه ۲۷ مرداد ۱۴۰۱

ساعت:

۱۰:۴۵:۳۸

18 Aug 2022