۰
plusresetminus
تاریخ انتشارپنجشنبه ۲۷ مرداد ۱۴۰۱ - ۱۰:۲۴
کد مطلب : ۵۱۴۱۷
نایب رئیس شورای اسلامی استان چهارمحال و بختیاری:

دستگاه های متولی مقابل فرهنگ سنگ پرستی و خرافه ها بایستند

بهمن میری نماینده شهرستان کیار و نایب رئیس شورای اسلامی استان چهارمحال و بختیاری گفت: برخی اعتقادات مردمی به سمت فرهنگ سنگ پرستی و خرافه ها در حال سوق دادن می باشند و باید دستگاه های متولی از طریق تولید محتوا این موضوع را رسیدگی کنند.
دستگاه های متولی مقابل فرهنگ سنگ پرستی و خرافه ها بایستند
به گزارش  جهانبین نیوز ، بهمن میری نماینده شهرستان کیار و نایب رئیس شورای اسلامی استان چهارمحال و بختیاری در هفتمین اجلاس شورا خاطر نشان کرد: برخی اعتقادات مردمی به سمت فرهنگ سنگ پرستی و خرافه ها در حال سوق دادن می باشند و باید دستگاه های متولی از طریق تولید محتوا این موضوع را رسیدگی کنند.
 
وی با اشاره به کوتاهی های صورت گرفته در وقف ، افزود: نقش اداره اوقاف در آگاه سازی مردم تاکنون چقدر بوده ؟ از ظرفیت شوراها در شهرها و روستاهای استان چقدر استفاده شده؟ انتظار می رود از طریق رسانه ها و به دور از بروکراسی اداری اقدام میدانی لازم صورت گیرد.
 
 میری با اشاره به اینکه متولی فرهنگ در استان ما مشخص نیست ، افزود: هیچ نظارتی بر حسینیه ها وجود ندارد و انجام امورات فرهنگی در شهرها و روستاها ابتر مانده.
 
وی گفت: 14 سال از شهرستان شدن کیار می گذرد اما نمایندگی اوقاف در شهرستان هنوز وجود ندارد لذا انتظار می رود به این موضوع توجه ویژه صورت گیرد.
 
انتهای پیام/1020ج
 
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

پنجشنبه ۲۷ مرداد ۱۴۰۱

ساعت:

۱۰:۲۸:۱۵

18 Aug 2022