۰
plusresetminus
تاریخ انتشارچهارشنبه ۲۶ مرداد ۱۴۰۱ - ۱۲:۰۶
کد مطلب : ۵۱۴۱۳
استاندار چهارمحال و بختیاری مطرح کرد

ورود تجهیزاتی به ارزش 600 میلیارد تومان به استان برای رفع مشکل بی‌آبی

استاندار چهارمحال و بختیاری گفت: تاکنون ۶۰۰ ميليارد تومان تجهيزات برای برطرف شدن مشکل کمبود آب شرب در شهرکرد و شهرها و روستاهای اطراف، وارد استان شده است.
ورود تجهیزاتی به ارزش 600 میلیارد تومان به استان برای رفع مشکل بی‌آبی
به گزارش جهانبین نیوز؛ غلامعلی حیدری پیش از ظهر امروز در شورای اداری چهارمحال و بختیاری، اظهار کرد: همیشه فرصت برای خدمت‌رسانی به مردم وجود ندارد و باید از همه موقعیت‌های پیش آمده نهایت استفاده کنیم.
 
وی درخصوص اعتبارات سال 1400، افزود: پایان جذب اعتبارات تا پایان خرداد بود که خوشبختانه تا پایان شهریورماه این فرصت تمدید شد، لذا مدیران تلاش کنند اعتبارات جذب شود چراکه برگشت اعتبارات جفای به مردم است، کما اینکه اعتبارات قابل توجهی هم‌اکنون در استان جذب شده است.
 
استاندار چهارمحال و بختیاری ادامه داد: اعتبارات 1401 و برنامه این سال است، اعتبارات سفر و امسال ابلاغ شده است لذا تبادل تفاهم نامه‌ها باید سریع انجام و زمینه برای جذب این اعتبارات انجام شود.
 
حیدری عنوان کرد: به لحاظ تخصیص اعتبار از محل سفرهای ریاست جمهور در کشور جایگاه دوم را داریم و 26 هزار میلیارد تومان اعتباری بود که در این سفر به چهارمحال و بختیاری اختصاص یافت.
 
وی با اشاره به اینکه عمده انتصاباتی که انجام شده عمدتا جوان هستند، خاطرنشان کرد: مدیران در انتصابات جدیت و سرعت داشته باشند.
 
استاندار چهارمحال و بختیاری تاکید کرد: مدیران تلاش کنند در امر تولید موانع برداشته شوند، از سرمایه‌گذار باید استقبال شود.
 
حیدری در بخش دیگری از سخنان خود، بیان کرد: متاسفانه خسارات بارش‌‍‌ها و  سيل اخیر در استان بالا بود و مردم بشدت متضرر شدند لذا باید سريع‌تر اعتبارات بحران مربوط به سيل جذب و در رفع مشکلات مردم سیل زده هزينه شود، باتوجه به سردسير بودن استان، فرصت محدود است و باید سریعا اقدامات عمرانی انجام شود.
 
وی تاکيد کرد: گل‌آلود شدن چشمه کوهرنگ آن هم در این سطح تاکنون بی‌سابقه بوده و علل و عوامل اين موضوع در دست بررسی است.
 
استاندار چهارمحال و بختیاری تصریح کرد: خطوط پدافندی برای تامین آب شرب از اقدامات ضروری است و هر چه سریع‌تر باید شبکه فرسوده آبرسانی اصلاح شود.
 
حيدری افزود: تاکنون ۶۰۰ ميليارد تومان تجهيزات برای برطرف شدن مشکل کمبود آب شرب در شهرکرد و شهرها و روستاهای اطراف، وارد استان شده است.
 
وی ادامه داد: تيم‌های تخصصی برای رفع مشکل بی‌آبی در شهرکرد در چند شيفت کاری در شبانه‌روز مشغول اجرای طرح‌های پدافندی تامين آب از طرح عمان سامانی، فدک و تصفيه‌خانه سامان هستند.
استاندار چهارمحال و بختياری از صبوری مردم درخصوص بحران پیش آمده در مسئله آب تشکر و عنوان کرد: مردم برای عبور از بحران بی‌آبی در استان همکاری و صرفه‌جویی لازم را داشته باشند.
 
انتهای پیام/1031ج
 
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

چهارشنبه ۲۶ مرداد ۱۴۰۱

ساعت:

۱۲:۰۶:۱۷

17 Aug 2022