۰
plusresetminus
تاریخ انتشارپنجشنبه ۲۷ مرداد ۱۴۰۱ - ۰۸:۴۹
کد مطلب : ۵۱۴۱۰
مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه قمربنی هاشم (ع):

رسالت سیدالشهدا با پیام‌ رسانی حضرت زینب کامل شد

حجت الاسلام حسینی صدر گفت: رسالت سیدالشهدا و نهضت کربلا با پیام‌ رسانی حضرت زینب (س) کامل شد.
رسالت سیدالشهدا با پیام‌ رسانی حضرت زینب کامل شد
به گزارش جهانبین نیوز؛ حجت الاسلام والمسلمین سید امان الله حسینی صدر، مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه حضرت قمربنی هاشم (ع)  اظهار کرد: ویژگی یاران باوفای حضرت امام حسین (ع) در واقعه عاشورا اقدام به موقع و به هنگام آنهاست.

حسینی صدر ادامه داد: رسالت سیدالشهدا(ع) و قیام کربلا با پیام‌ رسانی حضرت زینب (س) کامل شد.

وی خاطرنشان کرد: بنابراین رمز ماندگاری نهضت عاشورا مشیت الهی، حق‌طلبی قیام امام حسین (ع)، اهتمام امامان معصوم (ع) به زنده نگه‌داشتن یاد امام حسین (ع) و نقش‌آفرینی زنان پس از حادثه عاشورا است.

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه حضرت قمربنی هاشم (ع) بیان کرد: در واقع قیام عاشورا دو مرحله دارد؛ قیام و شهادت که رهبری آن را امام حسین (ع) بر عهده داشتند و قیام و اسارت با رهبری حضرت زینب (س) صورت گرفت.

حسینی صدر افزود: متاسفانه مشاهده می کنیم در جمع های گوناگون علی رغم حضور روحانی، اشخاص غیر روحانی به بیان احادیث و روایات می پردازند، که شکل این عمل زیبا نیست و استفاده از روحانی در این امور اولی تر است.

در این مجلس آیین تکریم و معارفه مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در ناحیه مقاومت بسیج شهرستان اردل انجام شد و ضمن تقدیر و تشکر از زحمات حجت الاسلام مرتضی رحمانی، حجت الاسلام  عینعلی علیپور را به عنوان  مسئول جدید دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه ناحیه اردل معرفی کرد.

انتهای پیام/1030ج
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

پنجشنبه ۲۷ مرداد ۱۴۰۱

ساعت:

۰۸:۵۴:۰۲

18 Aug 2022