۱
plusresetminus
تاریخ انتشارسه شنبه ۲۵ مرداد ۱۴۰۱ - ۱۳:۲۹
کد مطلب : ۵۱۴۰۳
استاندار چهارمحال و بختیاری؛

رفع مشکل تامین آب شرب شهرکرد از عالی‌ترین سطوح پیگیری شده است

غلامعلی حیدری استاندار چهارمحال و بختیاری گفت: رفع مشکل تامین آب شرب مردم از عالی‌ترین سطوح پیگیری شده است و ویزر نیرو نیز برای رفع این مشکل به این استان سفر کرد.
رفع مشکل تامین آب شرب شهرکرد از عالی‌ترین سطوح پیگیری شده است


به گزارش جهانبین نیوز؛ غلامعلي حيدری استاندار چهارمحال و بختیاری در حاشيه بازديد از پروژه خط پدافندی تامين آب شرب شهرکرد اظهار کرد: علت خروج چشمه کوهرنگ از مدار کدورت و گل‌آلودگی است.

وی با بیان اینکه وقوع چنین اتفاقی برای چشمه کوهرنگ بی‌سابقه است و این مشکل آب شرب نیمی از مردم شهرکرد را با مشکل مواجه کرده است تصریح کرد: رفع مشکل تامین آب شرب مردم از عالی‌ترین سطوح پیگیری شده است و ویزر نیرو نیز برای رفع این مشکل به این استان سفر کرد.
 
حیدری از حضور یک هفتگی وزیر نیرو و تیم‌های تخصصی از دیگر استان‌ها در چهارمحال و بختیاری برای رفع مشکل آب شرب مردم خبر داد و خاطرنشان کرد: درحال حاضر اجرای سه خط پدافندی در دستور کار قرار گرفته و راهکارهای مختلفی بررسی و اجرا شده است.

استاندار چهارمحال و بختیاری اجرای خط پدافندی اول را از شهرستان سامان دانست و افزود: تصفیه‌خانه سامان علاوه‌بر تامین آب شرب خود شهرستان، 130 لیتر به تامین آب شرب کمک می‌کند.

وی یکی دیگر از خطوط پدافندی انتقال آب را خط پدافندی طرح عمان سامانی عنوان و اضافه کرد: کشاورزان در این رابطه همکاری داشتند و تلاش شبانه‌روزی تیم‌ها بر این است که آب هرچه سریع‌تر از این خط وارد مدار شود.

حيدري با اشاره به خط پدافندي فدک یادآور شد: اين خط با سه شيفت در حال اجرا است و اميدواريم اين خطوط در کوتاه‌ترين زمان وارد مدار شود.
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

سه شنبه ۲۵ مرداد ۱۴۰۱

ساعت:

۱۳:۴۳:۴۳

16 Aug 2022