۰
plusresetminus
تاریخ انتشاردوشنبه ۲۴ مرداد ۱۴۰۱ - ۱۰:۲۷
کد مطلب : ۵۱۳۹۲
معاون تربیت بدنی و سلامت وزیر آموزش و پرورش:

ورزش می‌تواند مقدمه تربیت و سلامت باشد/ چهارمحال و بختیاری می تواند میزبان مسابقات ورزشی بین‌المللی باشد

صادق ستاری فرد معاون تربیت بدنی و سلامت وزیر آموزش و پرورش گفت: مسابقات ورزشی دانش آموزان می تواند نشانگر توجه خاص وزارت ورزش به رویکردها و برنامه‌های تربیتی و پیوست‌های فرهنگی به مسابقات بوده ، چهارمحال و بختیاری نیز دارای ظرفیت‌های بسیار بالایی است و می‌تواند در آینده نیز میزبان مسابقات ورزشی بین‌المللی باشد.
ورزش می‌تواند مقدمه تربیت و سلامت باشد/ چهارمحال و بختیاری می تواند میزبان مسابقات ورزشی بین‌المللی باشد
به گزارش جهانبین نیوز؛ صادق ستاری فرد معاون تربیت بدنی و سلامت وزیر آموزش و پرورش شامگاه گذشته در ایین افتتاحیه مسابقات شطرنج و دو میدانی دانش آموزان کشور گفت: ورزش می‌تواند مقدمه تربیت و سلامت باشد بنابراین مسابقات ورزشی به عنوان یک کارگاه تربیتی بزرگ مورد توجه خاص قرار دارد.

وی با اشاره به اینکه امروز سیاست وزارت آموزش و پرورش تربیت تمام ساحتی است تصریح کرد: ساحت زیستی و بدنی نیز به عنوان یکی از ساحت‌های شش گانه و همچنین پیشگام سایر ساحت‌ها از اهمیت ویژه‌ای برخوردار است.

ستاری فرد با بیان اینکه مسابقات ورزشی دانش‌آموزان پس از یک وقفه سه ساله با همت معلمان تربیت بدنی و سلامت به عنوان افسران پیشرفت نظام ورزشی کشور از سر گرفته شده است گفت: این مسابقات موجب ایجاد هیجان درمیان جامعه بزرگ دانش‌آموزی و ورزشی کشور شده است.

وی ادامه داد: مسابقات ورزشی به عنوان یک کارگاه بزرگ تربیتی می‌تواند به تحقق ساحت اجتماعی، عبادی، اعتقادی و اخلاقی دانش‌آموزان کمک کند.

ستاری‌فرد با اشاره به اینکه  ورزش می‌تواند مقدمه تربیت و سلامت باشد بنابراین مسابقات ورزشی به عنوان یک کارگاه تربیتی بزرگ مورد توجه خاص قرار دارد عنوان کرد: اگر ما به دنبال هویت‌بخشی و اعتلای غرور ملی از طریق ورزش هستیم باید به ورزش دانش‌آموزی به عنوان پایه، اساس و مهم‌ترین رکن از ورزش کشور توجه ویژه کنیم.

وی خاطر نشان کرد: آموزش و پرورش بزرگ‌ترین و اثرگذارترین سرمایه اجتماعی و نیروی انسانی را در اختیار دارد و بسیاری از معلمان تربیت بدنی در عرصه‌های مختلف ورزشی اعم از مدیریتی، اجرایی، داوری، مربیگری و... نقش آفرینی جدی دارند، در مسابقات بین‌المللی نیز شاهد هستیم دانش‌آموزان و معلمان تربیت بدنی موجب کسب افتخارات بزرگ برای کشور می‌شوند.

ستاری فر با اذعان بر اینکه در مسابقات کشتی، تکواندو، هندبال و... نوجوانان دانش‌آموزان هویت‌آفرین هستند گفت:  برگزاری مسابقات دانش‌آموزی و توسعه و تقویت آن‌ها در سطوح و رشته‌های مختلف در استعدادیابی و معرفی آن‌ها به تولیت نظام ورزش کشور اثرگذار است.

وی به برنامه‌های فرهنگی اجرا شده در برنامه افتتاحیه اشاره کرد و گفت:  این برنامه‌ها نشانگر توجه خاص وزارت ورزش به رویکردها و برنامه‌های تربیتی و پیوست‌های فرهنگی به مسابقات بوده ، چهارمحال و بختیاری نیز دارای ظرفیت‌های بسیار بالایی است و می‌تواند در آینده نیز میزبان مسابقات ورزشی بین‌المللی باشد.

انتهای پیام/1020ج
 
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

دوشنبه ۲۴ مرداد ۱۴۰۱

ساعت:

۱۰:۴۳:۴۹

15 Aug 2022