23'; $conf['{MOBILE_FOOTER_BLOCK}']['cache_html'] = '1'; $conf['{MOBILE_FOOTER_BLOCK}']['func'] = 'Get_Mobile_Footer'; $conf['{MOBILE_FOOTER_BLOCK}']['prms'] = '0'; ?> مسابقات ورزش دانش آموزی کارگاه بزرگ تعلیم و تربیت تمام ساحتی است | جهان بین
۰
plusresetminus
تاریخ انتشاريکشنبه ۲۳ مرداد ۱۴۰۱ - ۱۳:۱۰
کد مطلب : ۵۱۳۸۷
رئیس فدراسیون ورزش دانش‌آموزی؛

مسابقات ورزش دانش آموزی کارگاه بزرگ تعلیم و تربیت تمام ساحتی است

رئیس فدراسیون ورزش دانش آموزی کشور در بازدید از محل برگزاری سی و هشتمین دوره مسابقات قهرمانی دانش آموزان پسر کشور از کیفیت و نحوه اجرای برنامه های مختلف و میزبانی استان چهارمحال و بختیاری ابراز رضایت کرد.
مسابقات ورزش دانش آموزی کارگاه بزرگ تعلیم و تربیت تمام ساحتی است
به گزارش جهانبین نیوز ، رییس فدراسیون ورزش دانش آموزی کشورضمن تقدیر وتشکراز زحمات  دست اندرکاران برگزاری مسابقات قهرمانی دانش آموزان پسر در استان چهارمحال و بختیاری گفت: مسابقات و جشنواره‌های ورزشی دانش آموزی یک کارگاه بزرگ تعلیم و تربیت تمام ساحتی است.

حسین بابویی درحاشیه برگزاری جلسه آموزشی دوره آموزش مهارت‌های اجتماعی برای دانش آموزان پسر شرکت کننده درمسابقات قهرمانی ورزش دانش آموزان پسرسراسر کشور در شهرکرد افزود: در این مسابقات  دانش آموزان این فرصت را پیدا می‌کنند که با همسالان خود ارتباط برقرار کنند و مهارت‌های اجتماعی را فراگیرند.

وی اظهارداشت: دراین دوره مسابقات علاوه بررقابت، رفاقت را فرا می گیرند و به ارزش‌های زندگی خودشان واقف می شوند.

به گفته وی ، دانش آموزان شرکت کننده در مسابقات در جشنواره‌ها، رقابت ها و مسابقات و برنامه های مختلف با هدف تربیت همه جانبه و همه ساحتی حضور پیدا می کنند.

 بابویی اظهار داشت: در مسابقات ورزش دانش آموزی فرصتی ایجاد می شود تا محتواهای آموزشی به دانش آموزان ارائه شود تا بتوانند از این آموزش‌ها برای زندگی خود استفاده کنند.

سی و هشتمین دوره مسابقات ورزش دانش آموزی پسران سراسر کشور در 2 رشته شطرنج و دو ومیدانی در شهرکرد درحال برگزاری است.

انتهای پیام/1020ج
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

يکشنبه ۲۳ مرداد ۱۴۰۱

ساعت:

۱۳:۱۵:۱۳

14 Aug 2022